Ook maar even voorstellen dan. 21 en pcos, zucht.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Tvs, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tvs

Tvs Nieuw lid

22 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben 21 jaar oud en kreeg onlangs te horen dat ik pcos heb.
    Dat in combinatie met een kinderwens was niet bepaald grappig.
    Kreeg op aanraden van een kennis deze site doorgestuurd omdat zij vond dat ik hier misschien steun zou kunnen krijgen.
    In mijn omgeving ken ik niemand met deze aandoening en voel me soms zo onbegrepen.
    Ik hoop dat ik hier mensen kan vinden met hetzelfde die mij kunnen vertellen dat het allemaal echt wel goed komt.

Sorry mijn stukje is meteen heel deprimerend en kortaf, maar het is meteen weer een reminder voor mezelf dat dit echt mijn realiteit is en daar voel ik me nu wel even rot over :'(

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Welkom :)
    Ik wens je veel succes met het zwanger worden!!

3. Tvs

Tvs Nieuw lid

22 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! ♡

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Welkom! En even een hart onder de riem. Pcos is niet het einde van je kinderwens, je kunt er goed zwanger mee worden en kinderen krijgen! Soms heb je alleen een duwtje nodig en soms iets meer. Maar in het algemeen krijgen de meeste meiden met Pcos een of meerdere kindjes in soms een iets langere tijd als' 'gezonde' koppels.

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik ben 22 en ook pcos .
    Wel even schrikken he ?
    Maar met medicijnen die je eisprong opwekken , heb je ook evenveel kansen als een gemiddelde vrouw !!

Ik heb toevallig met een clubje aangemaakt .
    primolut en clomid (pcos) .
    Omdat de andere clubjes al wat verder waren .
    Misschien vind je het leuk om daar te kletsen ?

6. Tvs

Tvs Nieuw lid

22 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja lijkt me fijn, dank je wel.
    Heb nu de 2e lading clomid gehad en moet afwachten tot halverwege juli of het iets gedaan heeft. Ben benieuwd...
    en ja, was zeker even schrikken :(

7. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Ik heb ook pcos en zoals je ziet ben ik zwanger van ons tweede kindje. Het kan dus heel goed, zwanger worden met pcos. Je zal misschien alleen iets meer geduld moeten hebben, maar dat hoeft niet. Bij mijn dochter was het na 3 rondes clomid 50 mg raak. Daarvoor hebben we wel een jaar geprobeerd zonder hulp omdat we toen niet wisten dat ik pcos had.
    Bij de tweede ging het hellaas niet zo vlot. We zijn twee jaar bezig geweest met allerlei behandelingen maar niets hielp. Dus als je vragen hebt over welke vruchtbaarheidsbehandeling dan ook, dan kun je bij mij terecht. Ik ben op (bijna) alle gebieden ervaringsdeskundige. Maar uiteindelijk zijn we begin dit jaar gewoon spontaan zwanger geraakt tussen 2 IVF pogingen in.
    Alles is dus mogelijk zie je wel.......
    En je hebt het geluk dat je nog zo jong bent.......
    Ik was bijna 28 toen ik erachter kwam dat ik pcos heb. En ik ben inmiddels 32.
    Succes in ieder geval met het vervullen van je kinderwens!
    En als je nog vragen hebt dan kun je altijd bij mij terecht (als je dat wil natuurlijk)

8. Tvs

Tvs Nieuw lid

22 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te lezen! En haast heeft het natuurlijk niet.
    clomid 50 deed niets bij mij dus ik heb nu de 100 en is afwachten of ik voor 15juloi ongesteld word!

Deel Deze Pagina