Ook even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Triesje91, Aug 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

Apr 9, 2014
    925
    1,228
    93
    Female
    Twente
    Hallo allemaal, ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Patricia en ben 23 jaar. Mijn vriend is 29 jaar en samen willen wij voor ons eerste kindje gaan.
    Omdat ik nog niet overal alles van af weet heb ik mij hier aangemeld om af en toe wat advies te vragen en rond te neuzen op jullie forum. Ik zit eigenlijk al heel lang te snuffelen bij jullie maar uiteindelijk toch maar aangemeld hihi ;)
    Nu ziet het er naar uit dat ik op de 7e dag van mijn 1e cyclus ben dus het is allemaal wel erg spannend. Vanmiddag heb ik zelfs een berichtje naar mijn vriend gestuurd dat ik al kriebels in de buik heb, stom eigenlijk he ;). We hebben er erg veel zin aan en ik vind het onwijs spannend. Het is een erg grote stap en ik vind dat wij daar ook wel klaar voor zijn. Ondanks dat veel mensen zeggen dat ik nog erg jong ben!! gaan wij er toch voor. Sommige mensen vergeten dat mijn vriend al 29 is namelijk. Maar dat mag de pret absoluut niet drukken!! :cool:

2. Kapstertje22

Apr 11, 2014
    29
    16
    3
    Hey Triesje91,

Ik ben ook nog maar 22 en wij gaan ook voor ons eerste kindje. Er zullen altijd reacties komen van mensen dat ze. Vinden dat je nog te jong bent. Ik vind het juist heel veel voordelen hebben om jong moeder te worden ;)

Succes met het "klussen". Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Bij ons duurt het allemaal wat langer... Daarom ook wel weer blij dat ik er jong bij ben haha

3. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

Apr 9, 2014
    925
    1,228
    93
    Female
    Twente
    Ja ik vind dat zo stom, het heeft inderdaad veel meer voordelen wanneer je jong zwanger bent. Je schijnt makkelijker te kunnen bevallen, jouw lichaam herstelt zich sneller en je bent vruchtbaarder ;) En als je er samen klaar voor bent, waarom niet toch?!
    Dankjewel voor jullie ook succes! Ik hoop echt dat het snel raak is maar tot die tijd is het gewoon geduld hebben hihi.
    Waarom duurt het bij jullie wat langer als ik vragen mag? Of is daar geen reden voor..

4. Kapstertje22

Apr 11, 2014
    29
    16
    3
    Het heeft na het stoppen met de pil meer dan 200 dagen geduurd voordat ik weer ging menstrueren. Ik heb nu nog steeds geen regelmatige cyclus, zit nu op dag 40. Heb gisteren getest omdat mijn vorige ronde 39 dagen duurde maar er was niks. Heb ook nog geen ongi gevoel dus ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. Ik wil eigenlijk met ovulatie testen beginnen maar aangezien ik geen regelmatige cyclus heb zal ik er wel een stuk of wat aan mogen schaffen haha. Misschien is een doktersbezoekje ook wel verstandig maar ben niet zo'n type die snel naar de dokter gaat.

Share This Page