Hoi, hoi allemaal, Ik ben Priscilla en ben sinds afgelopen juni gestopt met de pil. We hebben al een zoontje van 2,5 jaar en graag willen we nog een broertje of zusje voor Luuk. Ik heb de eerste 1,5 maand erg last gehad van het ontpillen. Het leek net of ik echt zwanger was. Het voelde precies zoals toen bij Luuk, maar pech het was niet zo. Heel erg vond ik het niet, na mijn ongi 29 juli heb ik gelukkig nergens geen last van. Nu afwachten, afgelopen week klusweek gehad, even wachten op het bankje. Wie zijn er nog meer gestopt in juni? Gr. Priscilla
Hoi Kiss, bedankt. Hoe gaat met je zwangerschap, geniet je er lekker van? Is het je eerste? Spannend voor je, over een week of 9/10 hou jij je kleintje lekker vast, een heeeerlijk gevoel, geen woorden voor hoe je je dan voelt dat beloof ik je. Liefs Priscil
Bedankt, jij ook succes Maudi, ik zie dat je al bijna kan gaan testen...ik zal duimen voor je. Liefs Priscilla
Hoi Priscilla01 Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil maar ben tot nu toe maar 2 x ongi geweest. Heb dus een hele onregelmatige cyclus, maar heb nu opwekker gekregen en nu maar wachten wanneer ik ongi word. Ben nu ook bezig met temperaturen maar het is nog een beetje warrig allemaal omdat ik pas ben ermee begonnen ben. Ben jij ook al lang van de pil af? Veel liefs wolly
Hoi daar was ik weer haha Zag net dat je al gestopt bent in juni dus is die vraag van mij een beetje overbodig. (wanneer jij gestopt was) Maar hoop voor je dat het raak is. Veel liefs wolly
Welkom en suc6 met het zwanger worden en het klussen! We horen het wel als je zwanger bent geworden! greets ooljtuh!