even dit ongeduldige typje voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AngelaSR, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dag gezellige forum mensen!
    Mijn naam is Angela en ik ben net 32 geworden.
    afgelopen juli ben ik getrouwd en zoals veel pas gehuwde stellen willen wij graag gaan voor ons eerste kindje.

Als eerste was het spannend hoe het zou gaan met ontpillen, maar ik kan opgelucht zeggen dat ondanks dat ik al vanaf mijn 13de aan de pil zat (ernstig vloeien enz) ik netjes 33 dagen na mijn stopbloeding ongesteld werd!
    Nu is het spannend omdat het natuurlijk altijd is afwachten of het je gegund is.

Vele kunnen hier waarschijnlijk mee praten over het wachten en de onzekerheid. Laat ik nou ook nog eens een super ongeduldig typje zijn als het om dit soort dingen gaat. Hahahaha
    verder heb ik aanstaande vrijdag een afspraak met de gynaecoloog, dit omdat ik zwaar astmatisch ben en dus goed onder controle moet staan.
    Ik ben al bewust aan het eten en drink geen alcohol meer, roken heb ik met mijn longen uiteraard nooit gedaan.
    Dus vingers crossed! Jullie horen het meteen van me! Tot die tijd geniet ik van alle mooie verhalen hier een leef ik mee met de minder mooie.
    Ik wens iedereen hier een positieve test, en voorspoedige zwangerschap en gezonde kindjes!

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    hey!

nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!
    Ben je ook al begonnen aan foliumzuur?
    Hoop dat je snel een positieve test in je handen zal hebben!

Ik wens je veel geluk:D

Deel Deze Pagina