hallo allemaal :-)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Dymphna, Oct 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sinds vorige week weet ik dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Het zat niet in de planning, maar we zijn hartstikke blij en dankbaar. Ik ben 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend in Vlaardingen. Niet helemaal samen... we wonen samen met onze windhond Bobby, 2 katten, konijn en een lori. Een behoorlijk druk huishouden . Ik werk bij de wijkverpleging en daar zit ik om nog 1 dag in de week voor op school. Aankomende vrijdag hebben we de eerste echo. Behalve vermoeidheid en hoofdpijn, heb ik nog nergens last van. Vond het wel verschrikkelijk spannend! ! Ik heb me aangemeld op deze site voor de info, maar het lijkt me ook super leuk om via deze weg nieuwe contacten op te doen.

Groetjes Dymph

2. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En uiteraard welkom hier. :)

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    gezellig zn vol huis!
    geniet van deze leuke tijd!

4. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Genieten vind ik nog moeilijk. .
    Ben nog erg onzeker, hoop zo dat alles goed gaat. Maar ik probeer dat een beetje los te laten. Behalve dat ik moe ben en val hoofdpijn heb, gaat het goed. Wat dat betreft dus nog niets te klagen. Het is dan ook nog pril. Dit word week 8 vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. ..

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    spannend zeg!
    nog een paar weekjes en dan kan je wel gewoon gaan genieten!
    hopelijk vind je na week 12 toch wat meer rust en kan je de prenatal ofzo gaan leeg kopen hihi

6. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Ja wie weet.... nu wel veel.last van gemene steken in mijn buik en ook vaginaal. Ook wat bloedverlies na de ontlasting. Zal blij zijn als het vrijdag is. Dan kan ik voor de eerste controle

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    hey meid ik lees net pas je laatste berichtje!

ik had dat ook tijdens me zwangerschap die steken in het begin maar geen bloed verlies! hoe was je afspraak vandaag?
    was alles goed?

Share This Page