Na veel meegelezen te hebben toch maar besloten een account aan te maken ondanks dat ik momenteel niet zwanger ben. Waarom ik dan toch een account aan heb gemaakt? Ik was altijd het type dat zei nee ik wil geen kinderen nooit, en familie maar zeuren wanneer word je nou eindelijk zwanger. Maar sinds ongeveer een week zit ik ineens op een zwangerschapsforum te lezen, denk ik als ik een baby, dreumes of peuter zie ineens a wat leuk en zie ik mezelf in mijn gedachten met een kind. Met een paar maanden gaan we een kleine verbouwing doen om de huiskamer groter te maken en ik heb daarbij zelfs al bedacht hoe we dat kunnen doen zodat we een kamer overhouden. Ik zat laatst zelfs al op de ikea site naar spullen voor een kinderkamer te kijken. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet eigenlijk. Heb het ook aan niemand vertelt, de familie had het gezeur juist eindelijk opgegeven. En nu komt er ook nog eens bij dat ik vandaag, 5 dagen na mijn eisprong ineens bruine afscheiding had. Aan de ene kant denk ik nee dat kan niet ik ben aan de pil en aan de andere kant denk ik ja maar ik heb pas een nieuwe pil. Een hele lichte omdat bleek dat ik tegen bepaalde middelen in anticonceptie niet goed kan maar ik niet genoeg oestrogeen aanmaak waardoor ik klachten krijg als ik geen pil gebruik. Dus misschien werkt hij wel niet goed voor mij? Maarja dat had de gynaecoloog dan toch wel gezegd? En dan denk ik weer als het zo is wat dan? Aan de ene kant denk ik ja! Maar mijn verstand zegt weer nee dit is het verkeerde moment. (heb al 8 jaar een stabiele relatie maar financieel gezien hebben we het niet breed op het moment en ik verwacht met ongeveer een jaar verbetering) Het is een heel lang verhaal geworden maar ik ben blij dat ik het nu kwijt ben en hoop dat ik welkom ben op het forum als niet zwangere. Want er bestaat geen Help ik denk dat ik een kind wil forum.
lieve schat gelukkig zijn er voor me gevoel meer niet zwanger op het forum dan wel.. mensen die graag zwanger willen worden kunnen hier heel goed hun verhaal kwijt en op zoek naar lotgenoten! ik heb zelf ook nooit geen kinderen gewild.. ik dacht als het moet adopteer ik ze wel al dat gedoe! tot dat mijn broertje werd geboren toen ik 18 was.. hij lijkt sprekend op mij en we zijn echt dikke maatjes.. toe opeens vind ik alles wat met baby's te maken had leuk! na 3 jaar relatie waren we er samen al snel uit dat we kinderen wilde.. meer als 2 jaar bezig geweest dus we hebben er heel goed over kunnen na denken! het feit dat je er zo mee bezig ben in gedachte zegt mij dat je dit echt wilt anders had je nooit zo bij stil gestaan.. het bruine bloed kan heel goed zijn omdat je van pil ben verandert.. het is misschien een ander soort hormoon dus het is toch een verandering in je lichaam.. maar als ik jou was zou ik toch even met je partner gaan praten.. wie weet als jullie op 1 lijn zitten kan je echt gaan beginnen en dan is het niet meer denken maar doen.. heel veel succes! p.s. er zijn ook clubjes die zijn voor zwanger worden maar nu nog niet. (mensen die voor een kindje willen maar nog even wachten i.v.m verhuizing vakantie enz)