Hallo dames, Ik ben Jughi, 27 jaar en sinds een maand bezig met mijn man om te proberen een kindje te maken. Ik heb al jaren een sterke kinderwens, maar moesten wachten ivm mijn maagverkleining. Inmiddels heel veel afgevallen, stabiel op een gezond gewicht waardoor we nu mogen proberen! Helemaal blij mee natuurlijk, helaas is het wel stom dat mijn cyclus nu van de wap af is.. Eerst jaren de pil gebruikt, afgelopen twee jaar de Nuvaring. Om een beetje te ont-hormonen, in april al gestopt. Meteen een regelmatige cyclus... In sept ineens 33 dagen, en nu zit ik op dag 46 van mijn cyclus.. Vorige week een negatieve Bloedtest gehad, dus nu maar wachten op de menstruatie... Maak me best zorgen! Uiteraard probeer ik dat in te dammen, maar dat is best lastig haha.. Groetjes Jughi
hey meid, spannend zeg dat je cyclus nu steeds langer word! kan het niet komen omdat je het toch heel spannend vind? of een beetje gestrest door iets? daar kan je ook afwijkingen in de cyclus door krijgen.. je hoort ook soms dat mensen heel lang doen over ontpillen.. heel veel succes!
Ik ben er inderdaad mee bezig, erg druk op t werk en met een studie... Dus kan best wel eens daarmee te maken hebben.. Vandaag op dag 46 toch ongesteld geworden! Op naar ronde twee...