voorstelrondje ;)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Beebiebeebie, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiebeebie

8 nov 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Amy en ik ben 26 jaar. Mijn vriend en ik zijn al 1.5 jaar bezig met zwanger worden, maar helaas tot nu toe zonder succes. Bij mij is 7 oktober d.m.v. een kijkoperatie endometriose vastgesteld, wat vooral heel erg pijnlijk is en het KAN hierdoor komen dat ik moeilijk zwanger kan raken. Ook heb ik hierdoor een onregelmatige cyclus, die meestal tussen de 21 en 25 dagen schommelt met uitschieters van 28-30 dagen.

Nou ik ga eens rond speuren of ik me bij gesprekken kan voegen ;)

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Welkom! Denk dat je hier genoeg lotgenoten zult treffen!

3. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Welkom, hier ook endometriose, vorig jaar vastgesteld door kijkoperatie.

Daarvoor al een cyste ontdekt tijdens echo ivm follikelmetingen, daarna dus gericht op verwijderen cyste.

Tijdens operatie niet alleen cyste verwijderd maar ook eierstok rechts. Ook nog endo-plekken op blaas en darmen verwijderd en m'n linker eileider was ook heel erg verkleefd.

Nu ondanks dat ik maar 1 eierstok links en 1 eileider rechts heb, toch zwanger en dat zonder hulp. (Alleen hulp in de zin van echo's gehad, en we zouden een HSG gaan krijgen in de volgende ronde, maar die bleek dus niet nodig)

Mijn cyclussen waren wel altijd netjes, maar de pijn tijdens de menstruaties en vorig jaar vanaf oktober zelfs daartussen door was echt verschrikkelijk. Als je het nu weet dat je endometriose hebt, vallen wel heel veel puzzelstukjes op z'n plek.

Deel Deze Pagina