Groentje!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door caatje86, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje86

caatje86 Lid

14 nov 2014
    14
    1
    3
    In het Brabantse lan
    Hoi allemaal!

Een groentje hier! Voor het eerst op een forum :)

Kleine inleiding.. 5 jaar geprobeerd, twee x IVF, 1 x miskraam van BBZ..
    In 5 jaar tijd circa 40 kg aangekomen door hormonen en Prednison (en natuurlijk alles wat ik naar binnen propte omdat ik me niet kon bedwingen ;)).
    Uiteindelijk kreeg ik die kilo's er niet meer af...sporten, diëtiste, diëten... Niets hielp! Uiteindelijk een gastric bypass gekregen en dat heeft geholpen! Al 35 kilo kwijt en had er nog tien te gaan toen bleek dat ik na tien maanden spontaan zwanger ben geraakt!
    Heel erg in shock waren we want we liepen sinds twee maanden weer in het zkh om met IVF verder te gaan. Mijn cyclus was namelijk geen pijl op de trekken en uit alle onderzoeken bleek dat de kans op een spontane zwangerschap minimaal zou zijn.
    Minimaal maar niet onmogelijk dus!!
    We waren zo ontzettend in de veronderstelling dat het IVF zou worden dat het lang heeft geduurd voordat we het konden accepteren dat het 'ineens' zo was!
    Helaas moet de euforie nog steeds toe slaan..... We voelen ons heel vreemd en vooral ik omdat ik niet zo goed weet wat ik met de zwangerschap aan moet! Dolgelukkig met het baby'tje dat we gaan krijgen maar die hele zwangerschap vind ik nog maar vreemd... :(

13 wkn nu en 4 dgn. Uitgerekend half mei '15..

Ik ga hier eens rondneuzen en kijken of ik vergelijkbare verhalen kan vinden en of ik antwoorden kan vinden op mijn vragen!

Fijne dag allemaal!

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    hey meid!

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    wat een verhaal zeg!
    blij dat het zo is gelopen voor je!
    toch een natuurlijke zwangerschap!

lekker van gaan genieten!

3. caatje86

caatje86 Lid

14 nov 2014
    14
    1
    3
    In het Brabantse lan
    Hoi hoi!

Bedankt voor je reactie! Jij ook gefeliciteerd :)

Fijne dag!

4. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Ik hoop dat je hier wat lotgenoten kunt vinden, of in ieder geval lekker kunt kletsen met anderen. Veel plezier :)

5. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
  6. just us

just us Lid

20 nov 2014
    94
    2
    8
    NULL
    NULL
    wat fijn voor je zeg!! ik heb geen ervaring met IVF enzo maar door jouw verhaal is echt weer even duidelijk dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. vijf jaar bezig, wat lijkt me dat moeilijk zeg! Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat het nu allemaal vreemd aanvoelt.
    Maar een wondertje der natuur, het mooiste wat er is :D. Ik hoop dat je een beetje kan genieten van je zwangerschap!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum! Wat een verhaal zeg, jeetje.. :( Van harte met je zwangerschap, het is je enorm gegund!

Deel Deze Pagina