Even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Chrisx, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Ik ben Christl en 21 jaar (jong ja, ik weet het ;) )
    Mijn vriend en ik zijn nu meer dan een jaar bezig om zwanger te worden.
    Een maand geleden hebben wij de stap gezet om toch eens te laten kijken of alles wel goed was. Jammer genoeg was ons voorgevoel juist, slechte kwaliteit van het sperma...

Maar hier laten we ons niet door uit het veld slaan. Normaal gezien krijgen we 10 december onze definitieve behandeling te horen, maar het is toch 95% zeker ICSI. Hopelijk kunnen we op deze manier met de tijd een wondertje in onze armen sluiten!

Ik zoek al een hele tijd vanalles op op deze pagina en lees graag alle reacties/ervaringen. En toen heb ik maar de stap gezet op me hier ook aan te melden :)

Groetjes

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hallo Chrisx! Welkom!

Er zijn nog wel meer mensen van jou leeftijd hoor! Ik ben zelf ook niet heel oud, 24, :)

3. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Dankjewel Asuka!
    Ja dat is waar ja, maar dat is meestal de reactie die we krijgen: en wanneer beginnen jullie aan kindjes? Wacht er nog maar mee, jullie zijn nog zo jong... Maarja, ze wachten allemaal maar lekker af :D

4. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi hoi, welkom. Ik ben zelf ook pas 20 n al bezig om zwanger te worden ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

6. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Welkom , wij zijn ook op ICSI aangewezen.
    Wij weten normaal op 18/12 of er eerst ook een TESE moet gebeuren, of dat ze met de zeldzame gevonden zaadjes iets kunnen doen

7. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hoi! Wij zijn ook pas 22 en 23 hoor, dus maak je niet druk :)
    Succes met de behandeling!!

8. xxsarabii

xxsarabii Lid

6 apr 2014
    21
    0
    0
    Hoi Christl,

Welkom hier! Zoals Asuka ook al zei.. er zijn hier genoeg van jouw leeftijd! Zelf ben ik 26.. Op mijn 25ste hebben mijn vriend en ik besloten dat we graag ouders willen worden en serieus voor een kindje te willen gaan. Mijn zus vertelde ik dat.. en het eerste wat ze zei: ''Oh, wat leuk! Je wordt vast snel zwanger want je bent nog zo jong!''. Ze bedoelde dit natuurlijk hartstikke positief, maar helaas begin ik nu al aan ronde 13. Leeftijd zegt dus helaas niet altijd iets! Ik herken je verhaal dus, aangezien jij ook al een tijd bezig bent en je ook nog jong bent! Wij hebben nog niet de stap gezet om naar de huisarts te gaan om het e.e.a. te laten testen, maar ik moet zeggen dat ik er wel steeds vaker over nadenk. Heb jij er lang over na moeten denken of was het een soort logische stap?

Succes met je ICSI behandeling! En veel klets plezier hier!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en succes met de behandelingen! Leeftijd zegt inderdaad helaas niet altijd iets, laat anderen maar lekker kletsen.

10. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Hoi xxsarabi!
    Inderdaad, ben geen uitzondering zoals ik allemaal kan lezen :) dat is leestal altijd iedereen zijn reactie: ooh maar geniet nog maar hoor want jullie zijn nog zo jong!
    Wij hadden na een maand of 9 echt zoiets van waarom lukt het nu niet? Twee van mijn vriendinnen waren tegelijk met mij begonnen met zwanger proberen worden en waren dit ondertussen al. We werden op een duur gek vanhet wachten en de teleurstellingen. Ook iedereen rondom ons leek maar zwanger te worden. Toen hebben we besloten als we binnen 3 maanden nog geen resultaat hadden we naar de dokter gingen. We zijn echt blij dat we dit gedaan hebben want dit heeft ons automatisch 'rust' gegeven in ons hoofd. Het gepieker dat je zo moedeloos maakte.

Vandaag hebben we toevallig een gesprek gehad bij de fertiliteits arts en we hebben super nieuws gehad! Rond de kerstdagen starten ik met de hormonen en dan hebben de rond de tweede week van januari normaal gezien de eicelpunctie.

Heel spannend! Tegen de punctie zelf zie ik wel een beetje tegenop maar we doen het voor het goede doel :)

Bedankt voor je berichtje en jullie ook veel succes!
    Liefs, Christl

11. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Vandaag ben ik begonnen met Progynova 2xdgs, dit tot de 25ste.
    De 26ste start ik met Puregon spuiten tot 1 januari, en dan 31dec en 1jan ook nog Cetrotide spuiten. Spannend!!!
    De punctie, waar ik nog het meest van al tegen op zie, zal waarschijnlijk rond 6 januari zijn...

12. Luja

Luja Niet meer actief

Welkom!! :)
    En trek je niks van die meningen aan, ik was ook 18 toen mijn dochtertjes kwamen... En net 23 bij mijn zoontje.
    Als jullie dit willen moet je ervoor gaan, veel succes met de behandelingen!

13. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    welkom!

leeftijd is maar een nummer hoor meid :D
    wij zijn ook 3 jaar bezig geweest ik was net 22 toen we begonnen..
    me man was toen 20 pas..
    er zijn mensen van 40 die krijgen kinderen en bakken er niks van dus het is maar net wat voor moeder dat je ben/word :D

wel jammer dat het niet zo natuurlijk gaat..
    misschien een raar voordeel maar je zal nu wel meer controles hebben en misschien zelfs meer echo's dus aan al het negatieve zit een positief randje :D

succes!

14. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Iedereen bedankt voor de lieve reacties! :)

Afgelopen maandag 5/01 heb ik mijn punctie gehad, zag er erg tegen op maar het viel reuze mee! Gisteren (donderdag 8/1) had ik de terugplaatsing, nu is het spannend afwachten tot de 22ste, dan wordt er bloed geprikt en weten we meer... Spannendd!!

15. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    De twee weken afwachten zijn nu nog maar begonnen maar al o zo spannend!

16. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    welkom!
    wij zijn ook bijna 23 en 24jaar.
    krijgen ook vaak de reactie: wacht en geniet nog maar eerst!
    maar zelf denk je: jaja..
    hopelijk gaat het nu toch vlot voor je.
    groetjes

17. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Nog drie daagjes spannend afwachten tot we mogen testen, spannend... :)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend, ik zal voor je duimen. :)

19. Meadje88

Meadje88 Lid

13 jan 2015
    19
    0
    0
    werk in de zorg als verzorgende IG contract van 32
    Oh wat spannend allemaal. Ik ben 26 en mijn vriend 20. We zijn nu 4 jaar samen. Dus leeftijd is maar een getal. Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij jullie. Heel veel succes :D

20. Chrisx

Chrisx Lid

23 nov 2014
    35
    0
    6
    Vrouw
    Dankjewel, brand maar een kaarsje inderdaad :p

Het is wel verleidelijk hoor om geen testje te gaan halen in de winkel maar omdat ik ook Utrogestan gebruik kan je vals positief testen...
    Dan wachten we maar braaf af hee, moeilijk wel hoor! :D

Deel Deze Pagina