Jaa is inderdaad zoo spannend allemaal! Ik had verwacht dat ik de behandelingen het ergst spannendste zou zijn, maar die wachtweken zijn toch wel echt het ergste hoor! Nog even, de dagen tellen we al af Jullie ook succes
Eh, van Utrogestan ga je niet vals positief testen hoor. Ik neem aan dat je Pregnyl of Ovitrelle bedoelt
Ooh, raar want de verpleegkundige vertelde dat we zo vals konden testen... Nouja dat ene dagje extra wacht ik nog wel even af dan
Je menstruatie kan uitblijven terwijl je niet zwanger bent, omdat er progesteron in Utrogestan zit wat daarvoor zorgt, maar er zit geen hCG in dus een positieve test veroorzaakt het niet (in tegenstelling tot Pregnyl en Ovitrelle dus)
We hadden het niet verwacht van de eerste keer maar, ... ik ben zwanger!! We weten dat we nog wel met onze beide beentjes op de grond moeten blijven staan want er kan altijd nog iets misgaan. Maar het voelt zo onwerkelijk! Vrijdag 30/01 hebben we een vroege echo bij de fertiliteitsarts.
Precies, en die wetenschap is alleen handig als je een BBZ uit wilt sluiten.. Verder geeft het gewoon geen enkele informatie en in principe weet je dan nog steeds niks..
Gefeliciteerd! Hier ook een vroege echo gehad 5w en 4d ivm vroege miskraam en daar was ook echt al wat op te zien hoor en ze is nu 22 maanden
Het zag er perfect uit! precies zoals het er uit moet zien met deze tijd. 20februari heb ik weer een echo