Al een tijdje geleden heb ik mij geregistreerd, al veel meegelezen, maar nooit de moed gehad zelf wat te plaatsen. Nu dan toch mijn verhaal. Mijn man en ik zijn allebei 27, ruim een jaar geleden getrouwd en hebben beide vanaf het begin van onze relatie al een grote kinderwens. Helaas ging het allemaal niet vanzelf; na 1,5 jaar proberen hebben wij de gynaecoloog bezocht. Hij kon niks bijzonders vinden bij ons beide (het zaad van mijn man was wat lui, maar dat mocht geen problemen opleveren) dus moesten we het nog maar even aankijken. Een maand geleden waren we het zat en zijn we teruggegaan. Ik moest mijn volgende periode afwachten en dan zouden ze een baarmoederfoto maken en aan de hand van die uitslag bepalen hoe we nu verder gingen. Alleen die volgende periode kwam maar niet! Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, maar morgen krijg ik mijn eerste echo bij 7 weken zwanger! Na 2 jaar mogen wij dan ook een kindje verwachten. Heel spannend uiteraard en hoop dat we morgen goed nieuws krijgen!
Welkom en gefeliciteerd. Wat fijn voor jullie! Lekker van genieten. Wij hebben na mijn miskraam er ong. een jaar over gedaan om weer opnieuw zwanger te raken. Het menselijk lichaam zit gewoon heel ingewikkeld in elkaar, haha!
Welkom! Wat een super nieuws dat je nu zwanger bent! Heel veel succes met de echo morgen. Hopelijk zien jullie een mooi kloppend hartje.
Wat super! Wat zal het een lang jaar geweest zijn,, emotionele achtbaan! Maar van harte gefeliciteerd! wat een kerstcadeautje! liefs loesje