Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Simone1990, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Omdat ik nieuw hier ben wil ik mij graag even voorstellen, ik ben Simone en ben 24 jaar en heb al ruim 1,5 jaar een kinderwens. Helaas zijn mijn partner en ik in de medische mallemolen terecht gekomen omdat ik pcos heb en hoogstwaarschijnlijk endometriose :(
    Vette tegenvaller als je zo jong bent want je weet niet wat je gaat overkomen.
    Ik hoop hier wat aan de ervaringen van anderen te hebben.

Liefs,
    Simone

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    welkom!
    heb hier al veel verhalen over pcos gehoord dus je zal heir zeker veel reactie op krijgen en kunnen vinden en je ervaringen met andere vrouwen delen.
    inderdaad jammer want je bent nog zo jong.
    succes

3. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vandaag een controle gehad in het ziekenhuis, zit nu op cd 18 en er was een eitje te zien van 18 mm, vorige maand was hij 14 mm op dag 18 dus alweer een vooruitgang. Ze zei zelf je gaat al naar een eisprong toe, je ziet ook niks voor dag 18 bij mij duurt altijd ff. Als het deze maand een eisprong word krijg ik de clomid 150 voor 6 maanden mee, ben ik in die tijd niet zwanger dan krijg ik een kijkoperatie, de endometriose kan de eileiders blokkeren of door verklevingen, vaak is het goed maar je zult maar net die ene zijn.
    In ieder geval voor nu ben ik weer heel tevreden :)

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    leuk dat je toch al wat positief nieuws te horen hebt gekregen. hopelijk ben je weldra zwanger.

Deel Deze Pagina