Hallo allemaal, Ik ben sylvia, 34 jaar en woon samen met mijn vriend. we hebben nu vier jaar een relatie en we willen graag gaan voor een eerste kindje! Ik ben 13 februari gestopt met de pil, en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Wel heb ik allerlei zwangerschaps/ontpil symptomen.erg misselijk, lichte buikkrampen, moe, geen eetlust, veel moeten plassen. Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was helaas negatief. Misschien heb ik nog geen eisprong gehad of is het gewoon nog te vroeg om te testen! Ik kan niet wachten tot het zover is, maar henatuurlijk geen andere keus dan te moeten wachten tot het zover is. Ik ben benieuwd wanneer mijn eigen natuurlijke cyclus weer op gang komt, maar ik lees op veel sites dat het heel normaal is en dat het nog wel even kan duren. Ook gebruik ik tarwekiemolie capsules, etos zwanger worden en visoliecapsules. Hopelijk draagt dit er een beetje aan toe dat mijn cyclus snel weer op gang komt. ik hoop hier meer verhalen te lezen over vrouwen die net als ik ook voor een eerste kindje gaan, net van de pil af zijn, en ook 30 jaar of ouder! .