Hoi allemaal Even voorstellhu ik ben Monique. Ik ben al 8 maanden gestopt met de pil maar kan nog steeds niet wijs worden uit mijn Cyclus. Ik ben nu een maand begonnen met temperaturen maar die is dagelijks anders. De laatste paar dagen is mijn temp weer hoog (zit nu 2 dagen voor mijn menstruatie) maar na mijn eisprong was hij meteen weer heel laag en liep dan nu weer op. Misschien heeft er iemand tips? Groetjes, Monique
Hoi Monique Welkom hier op de site. Ik kan je helaas geen tips geven, maar mss dat je je vraag kunt stellen bij temperatuurkaartjes? Groetjes Chantal
Welkom op het forum. ( wil je nu niet gelijk bang maken) maar ik heb ook 3 maanden getempt waar echt geen touw aan vast te knopen was. Zelfs de gyn vond het maar raar dat het per dag zoveel kon schommelen. Blijk uiteindelijk PCO te hebben, waardoor ik dus geen cyclus heb. ( heeft het tempen ook weinig zin) Succes met zwanger worden !
Welkom en hopelijk kun je ons snel verblijden met goed nieuws. Heel veel succes in ieder geval met zwanger worden. ( zo te zien mag je ook al testen, spannend ik duim voor je.)