Hoi meiden, Ik be priscilla en 31 jaar oud. Zeer onverwacht zwanger geworden, niet gepland maar heel erg welkom. Na 4 jaar geleden baarmoederhals kanker te hebben gehad waar ze gelukkig heel snel bij waren, na anderhalf jaar schoon verklaard. Gynaecoloog vertelde dag zwanger worden misschien wel een uitdaging zou worden, vanuit daar ook de hoop een beetje opgegeven. Maar nu dus Door de pil heen ( na zware antibiotica kuur voor een ontstoken eileider en pijn) dus toch zwanger. Vriend en ik al 5 jaar samen, maar nu wel apart wonend. Hij in Zierikzee ik in Rotterdam. Heb zelf ook in Zierikzee gewoond maar je kan een stadsmeisje niet uit de stad halen. Tussen vriend en mij gaat t eigenlijk al een paar maanden niet lekker, moet er dus van uit gaan dat ik een alleenstaande moeder word. Hij is nu wel blij met de baby maar dat was een paar weken geleden wel anders. Ook gaat hij braaf meenam alle afspraken met dokter vk en gyn. Op t moment bijna 15 weken zwanger en eigenlijk geen klachten gehad behalve vN me bekken. Zou je zeggen nu al, ja nu al. Dit is omdat ik een lichte vorm van reuma hebben ook al 5 jaar een versleten si gewricht band. Niet fijn dus. Dit is t wel zo een beetje, Groetjes cil
Welkom Priscilla, Van harte gefeliciteerd! Al zal het toch even een flinke schrik geweest zijn. Wat kan ik mij een beetje inzien in je verhaal. Ook bij mij was er BMHK ontdekt vorig jaar en na een jaar ook schoon verklaard. En precies het zelfde gezegt over misschien moet je toch hormonen gaat gebruiken e.d. Uiteindelijk nu 6 weken zwanger, dus alles kan. Hoop dat het toch nog goed komt tussen jullie twee. Lijkt mij echt moeilijk om samen voor de keuze te gaan een kindje te nemen. En dan uit mekaar gaan. Wens je toch wel veel goeds en sterkte meid. xxx
Hoi goudvis3008 Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Ja alles kan idd zo zie je maar ook wij zijn zwanger. Wat betreft de relatie ach ik denk er niet teveel over na, ik moet me nu richten op mezelf en me kindje. En wat hij doet moet tie zelf weten. Hij komt wel regelmatig zo 3 a 4 x per week. Maar echt intresse tonen doet tie niet echt. Uit elkaar gaan weer ik niet hij wil appart blijven wonen want hij wil in Zierikzee blijven en ik wil in Rotterdam blijven. We zien wel wat er gebeurt. Jij ook veel pleger en geluk in je zwangerschap. Groetjes
welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap! jammer dat het nu even niet zo lekker loopt met je vriend misschien dat het nog bij trekt als de baby er is. hij neemt toch de tijd om er te zijn voor de baby wie weet toch niet alleenstaande ouder? heel veel succes samen!
Welkom op het forum en gefeliciteerd. Wat rot dat het niet lekker loopt en dat je veel pijn hebt, hopelijk kun je ondanks dat soms genieten.