hoi allemaal! nieuw hier en zwanger

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door 1981Mama, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hallo allemaal :)

ik ben Marloes, en ik heb me vandaag geregistreerd bij jullie :)
    ik ben morgen 20 weken zwanger! De reden dat ik niet wat eerder gekomen ben op het forum is omdat ik super ziek ben (geweest) van de zwangerschap (HG). Ik was 7 kilo afgevallen, en kon letterlijk niet meer lopen zo slap was ik. Ook heb ik bijna overwogen om de zwangerschap af te breken omdat ik het gevoel had dat ik zelf echt dood zou gaan. Nu het iets beter (of minder slecht) met me gaat, ben ik weer blij en trots op mijn buikje!

Nu met het juiste eten (en drinkvoeding) en de juiste medicijnen (zofran) gaat het dus gelukkig iets beter met me, ik kan weer lopen, en na 12weken niets doen kan ik weer 4u per week werken (met moeite). Ik heb nóóit geweten dat je van zwangerschap zó ziek kon worden.

Met de baby gaat gelukkig alles goed! Groeit goed en lijkt nergens last van gehad te hebben, de 20weken echo was perfect!

De baby was/is geplanned, maar ik had nooit gedacht dat het zo snel kon gebeuren. Ik heb PCOS (3-4x per jaar ongesteld), en ben in de derde ronde met Clomid 50 al zwanger geworden.

Groetjes,
    Marloes

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Oh wat naar zeg dat je zo ziek bent geworden! Beterschap en welkom! :D

3. Serendipity1990

2 jan 2015
    34
    0
    0
    Hoi,

Mijn verhaal is heel vergelijkbaar. 20.5 week zwanger. 4x opgenomen geweest door HG nu ook met zofran gaat gelukkig ook wat beter. 13 kg afgevallen.

Welkom :)

Liefs, Kim

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en gefeliciteerd. HG is ontzettend slopend. :( Fijn dat het nu ietsje beter gaat, ik hoop dat het vanaf hier alleen maar opwaarts zal gaan.

Deel Deze Pagina