Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen. Mijn vriend en ik hebben op dit moment (nog) geen kinderwens. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag jullie mening wil aangezien ik er op dit moment even niet meer uitkom. Toch voor alle zwangeren hier, van harte! En voor alle toekomstige zwangeren, een voorzichtige alvast gefeliciteerd Nou zit het dus zo. Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de yasmin (anticonceptiepil) omdat ik klachten kreeg zoals migraine. Sinds ik gestopt ben heb ik nergens meer last van en een zeer regelmatige cyclus van bijna altijd 28 dagen. Mijn vriend en ik doen het sinds die tijd altijd veilig met condoom. Een tijdje terug heb ik voor de zekerheid een morning after pil ingenomen omdat bij het eruit halen wat 'gemorst' was (sorry voor de details). Verder nergens last van gehad. 24 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maandag 1 mei was het condoom gescheurd. Nog nooit eerder mee gemaakt maar het was zo'n grote scheur dat er niks meer in zat. Dus de volgende dag gelijk maar weer een morning after ingenomen. Precies een week later dinsdag 9 juni kreeg ik last van wat bruin verlies en lichte buikkrampen. Dat schommelde een beetje, eerst werd de bloeding meer rood/paarsachtig van kleur, soms leek het te verdwijnen en dan begon het bruin verlies weer. De laatste paar dagen voordat ik weer zou moeten gaan menstrueren (afgelopen zondag) was het pas gestopt. Op de dag van mijn verwachte menstruatie eigenlijk niks te bekennen. Gister wat bruin verlies gehad en vandaag ook. Nou heb ik wat rond gelezen op internet en kan daaruit begrijpen dat zo'n 'bloeding' kan komen door de morning after en ook aan kan blijven tot de volgende cyclus, wat in mijn geval dus is gebeurd. Ook kan de cyclus wat in de war zijn en de menstruatie op zich laten wachten. Gister hebben we toch even een testje gedaan voor de zekerheid. Nou zegt mijn vriend heel licht iets te zien maar dat ik hem gewoon als negatief kan beschouwen. Ik twijfel een beetje en ben benieuwd wat jullie mening daar over is en uiteraard ook over dit verhaal. Hoor het graag als er iemand is die advies/tips oid heeft. Groetjes Wonder93
Hallo wonder, Het beste wat je kunt doen, is deze tekst (met foto), kopiƫren en bij ovulatie en zwangerschapstesten opnieuw plaatsen. Daar zul je meer reacties krijgen dan hier. Ik moet wel zeggen dat ik wat denk te zien op je test, maar weet natuurlijk niet of dit binnen de tijd al zichtbaar was?! Een streep is een streep, en mag je niet zomaar als negatief zien. Mijn advies: doe over een paar dagen nog een test. Zoals gezegd, zet dit even op een ander deel van het forum, je zult daar meer reacties krijgen. Ik hoop dat dat er uit komt, wat jullie willen.
Bedankt voor je reactie wishtobe! En bedankt voor je tip om het bericht te verplaatsen. Mijn vriend en ik hadden afgesproken om over een week de andere test te doen die we hebben gehaald als mijn menstruatie dan nog niet 'normaal' heeft doorgezet. Dit resultaat was inderdaad binnen de tijd zichtbaar. In ieder geval bedankt voor het mee denken!