Hoi allemaal! Ik ben Meggy, 28 jaar. Sinds 5 weken en 6 dagen getrouwd met Marcel, en sinds 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik krijg daar al de meest hilarische reacties op, totdat ik uitleg hoe dat het zwanger-zijn geteld wordt, hihi. Het is ons eerste kindje en ik ben een megawatje wat dit soort dingen betreft. Ik vraag me constant af; oeh, wat voel ik? oh shit, is dat normaal? Mijn verloskundige heeft al een hoop mailtjes ontvangen. 10 juli hebben we de eerste echo, en tot die tijd vraag ik me iedere dag weer af; is het wel echt zo? Zit het wel goed? Hoort alles erbij? Wat een drama, haha.. Maargoed, van binnen superblij, maar durf nog niet helemaal écht blij te zijn! Hopelijk vind ik hier een beetje rust en kan ik wat meer gaan genieten!! X
Welkom en gefeliciteerd! Hopelijk heb je wat aan het forum zodat je onzekerheid wat weg trekt ( ken het hoor).Kijk zelf regelmatig rond en zie bij veel dames de zelfde klachten/vragen die ik heb dus dat is handig.
Dankjewel . Ben gewoon zo'n eigenwijs dat ik het liefst iedere week test om zekerheid te hebben haha. Ben alleen sinds twee dagen giga misselijk dus dat stelt me enigszins gerust; er is nog steeds vanalles aan de gang haha.. (En ja, vorige week gaf CB 2-3 weken aan, en deze week 3+, dus langzaam aan groeit het vertrouwen een beetje hahah!) Het forum helpt zeker; veel dezelfde klachten en vragen, voel je je tenminste niet de enige