Hoi begin juni 2015 ben ik gestopt met de pil om te proberen een 2e kindje te krijgen. bij de 1e na 15mnd niet zelf ongesteldheid te hebben gehad via zkh 1ronde clomid zwanger geworden van een meid. Ze zeiden deze ronde word het niet weer kuurtje primolut gehad maar kreeg maar geen ontrekkingsbloeding, na test te hebben gedaan bleek ik 5weken zwanger. nu dus voor de 2e kijken hoe het deze keer zal lopen. nu na 51 dagen 1dag wat ik dacht ongesteld te worden , maar het zet niet door. lijkt me leuk met meiden te kletsen die ook rond deze periode gestopt zijn met de pil. gr mrdam
Welkom Jeetje 15 maanden geen menstruatie. Dat een lichaam er een tijd over kan doen om weer op gang te komen wist ik maar dit is wel heel lang. Ik hoop voor je dat je lichaam nu wat sneller doet wat het moet doen. Misschien heb je op dag 51 een eisprong gehad waardoor je wat bloedverlies hebt gehad? en krijg je of over 14 dagen je menstruatie of een positieve test? Ik ben ook begin juni gestopt met de pil en bij mij lijkt mijn lichaam weer snel te doen wat het moet doen. Eerdere ervaringen met stoppen met de pil gaven de zelfde reactie dus ik hoop dat mijn cyclus weer gewoon op gang is. Wij gaan voor ons eerste kindje samen maar voor nummer 5 op het eindtotaal plaatje Veel schrijfplezier hier!
Ik denk niet dat het van een eisprong was , heb ook alleen afgelopen woensdag sex gehad en daarvoor meer dan een week niet. fijn dat je cyclus weer netjes op gang komt , ik wil binnekort toch met ovulatietesten gaan beginnen ms dat ik het dan me ovulatie kan volgen als ik die al krijg van mezelf. Ben heel benieuwd. Ben wel begonnen met vitex agnes cactus 2weken geleden kijken of dit wat doet.