Hey jij, Ik lees al een tijdje mee. Leer van jullie ervaringen, leef mee met jullie verhalen en kijk mee op de NOD lijst in de week van mij eigen periode. En nu ben ik zo ver om een account aan te maken Het plan om zwanger te worden komt van mijn vriend, zelf heb ik de 'juiste tijd' daarvoor nog niet gevonden. Nu denk ik dat de juiste tijd niet bestaat, er is altijd wel weer een ander excuus om het uit te stellen... en ondertussen staat de tijd niet stil. We zijn 3 jaar bij elkaar, hij heeft een dochter van 6 uit een andere relatie waar ik helemaal gek op ben en op 5 apr ben ik zelf gestopt met de pil. Pfff kan hij dit niet overnemen? Wat een gedonder. Van ei tot ong last hebben en op een app moeten kijken wanneer de vlag weer uit gaat. Ik mis de pil haha! Maar door dit forum enthousiaster geworden en tot nu toe antwoorden kunnen terugvinden voor al mijn vragen. Jullie zijn top, thnx! En nu iets minder anoniem verder scrollen door de pagina's. Als je vragen hebt, let me know! X Cat
Gezellig cateye dat je je hebt aangemeld! Het forum is echt fijn, goed om andere ervaringen te lezen en goed voor mij dat ik niet altijd bij m'n man ga zeuren met m'n klachten haha.. Veel succes met zwanger worden! Ik zit ook in het NOD topic, gezellig! Liefs muzieknootje
Thnx Muzieknootje! En ja, dat is wel 1 van de belangrijkste redenen dat we hiermee het internet op vluchten he Ze willen er wel aan mee werken maar de eventuele klachten en kwaaltjes die er bij komen kijken... daar kunnen ze zo weinig mee. Jullie ook heel veel succes, spannende week voor jullie! Ik zal voor jullie duimen!
Welkom Cateye Gezellig dat je mee gaat schrijven. De 'juiste moment' vraag komt wel vaker voor in het leven Ik pak liever het moment en maak er het juiste van Veel schrijfplezier hier!
Thnx PeAn! En je hebt helemaal gelijk. Voor het stoppen stuurde ik hem deze tekst: We gaan er achter komen...!
Wauw Cateye! Die is echt fantastisch! 😊 als je het goed vindt kopieer ik die even van je 😊