Hallo allemaal, ik heb al even rond gekeken op het forum, diverse onderwerpen bekeken. Nou, waarom ik hier ben? Op zich wel duidelijk, maar ook mijn vriend en ik zijn bezig zwanger te raken Ik zal eerst wat meer vertellen over wie ik ben. Ik ben Danielle, 23 jr en eind juli zijn we gestopt met de pil. De laatste keer dat ik ongesteld was, was 26 augustus en ik zit nu dus in de situatie dat ik zo goed als 2 dagen overtijd ben (cyclus van 29 dagen, had maandagochtend ongesteld moeten worden). En het enige waar ik maar aan kan denken is natuurlijk of het nu raak is. Heb weinig tot geen last van de 'standaard' verschijnselen, mn buik rommelt wat, soort van kramp, maar dat is niet onderin mn buik. En ik moet veel plassen. Kortom, ik ben benieuwd wat jullie ideeen, meningen en ervaringen zijn. En ik wil jullie graag op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Groetjes Danielle
Ja ik hoop het ook... durf alleen nog niet te testen. Kijken hoe lang ik me kan inhouden. Heb mn vriend vanmiddag (ik moest nog werken) al wel een test laten halen, maar die ligt nu in de kast te wachten.
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met wachten, ik ga voor je duimen dat je zwanger bent. Spannend! Liefs wolly
hoi succes, ik was ook overtijd en ik voelde helemaal niks, alleen veel plassen echt snacht er van wakker worden en dan naar de wc gaan, en natuurlijk pijnlijke boobs,oh ja en hele kleine steekjes onder in mn buik, succes
Heb net het forum gelezen over alle eventuele kwaaltjes/klachten rond je NOD en het lucht wel op. Ik herken toch wel een aantal dingen... Denk dat ik straks toch nog de test doe...