Hallo mijn naam is Sonja en ben 28 jaar en woon in gelderland. Wij waren in 2001 gestopt met de pil, na 2 jaar kwamen wij terecht in de MMM en na alle onderzoeken zijn we terecht gekomen bij de IUI behandelingen, na de 9e IUI behandeling deze was zo slecht zijn wij gestopt en hadden besloten om verder te gaan met IVF na de vakantie. Wat bleek voordat wij op vakantie gingen we waren eindelijk zwanger, of het nu spontaan of toch door de laatste behandeling kwam zullen we nooit weten, en inmiddels ben ik op 10 maart 2005 bevallen van een gezonde zoon Ryan Lorenzo. Nu zijn we inmiddels alweer een poosje bezig voor een tweede maar tot nu toe nog zonder geluk, en mocht het na de zomer vakantie nog niet raak zijn zullen we weer terug naar het zieknhuis gaan. en zo kwam ik hier op de site tercht ik las soms al wat mee, en dacht veel zitten net zo of ik kan er info van opsteken zo doende meld ik me nu maar eens aan om gezellig te kletsen en te lezen. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust hoor.
Hoi Sonja, Welkom! En idd , je kunt hier een hoop info vinden, je vragen kwijt, en gewoon lekker mee lezen. Hoop voor jullie op een snelle en spontane zwangerschap! Liefs Nies