Even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Malou1989, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malou1989

Malou1989 Nieuw lid

24 okt 2015
    1
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ik ben nieuw hier, en zal me even voorstellen. Ik ben Malou, 26 jaar en woonachtig in het zuiden van het land. Daar woon ik samen met mijn verloofde en onze hond.
    Ruim een jaar geleden ben ik gestopt met de pil, we konden niet wachten tot ik zwanger zou zijn! Toen ik niet ongesteld werd dachten we dat het goed nieuws was, maar helaas. Heel wat maanden (en testen) verder ben ik naar de huisarts gegaan en meteen doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik blijk pcos te hebben, dus de behandeling met provera en clomid kon beginnen. Na 3x provera en de laatste keer clomid 150mg nog geen reactie.
    Ik kreeg de keuze tussen een Leo-operatie of hormooninjecties. We hebben het laatste gekozen en zijn hier begin oktober mee gestart. Met gonal f begonnen met 37,5eh maar dat is opgehoogd naar 62,5eh. Er ging zowaar iets groeien! Gisteren was mijn eitje groot genoeg en mocht ik de pregnyl injectie zetten. Ik verwacht vandaag mijn eerste eisprong! Spannend!
    Zo, dat was een heel verhaal. Ik hoop jullie te leren kennen en ervaringen uit te wisselen! Ik merk nu al dat het fijn is om alles eens op een rijtje te zetten!
    Liefs, Malou

Deel Deze Pagina