Hoi!! Ik heb een paar vragen en hoop dat mede mama's (in spe) mij kunnen helpen. Ik ben op het moment 9 weken zwanger en voel me heel onzeker in deze zwangerschap. Het is mijn eerste zwangerschap en het is een meisjes droom die nu uitkomt. Ik heb nog niet zo heel lang een relatie met de vader van het kind maar hij is er nu wel helemaal dol mee. De eerste testen wilde hij niet geloven en het heeft eventjes geduurd voordat hij er blij mee kon zijn (4 dagen). Sinds die tijd durf ik eigenlijk niet te stralen in huis. Als ik buiten ben, op school of bij vrienden/familie die het weten praat ik honderduit over de kleine. Maar soms durf ik er ook met hun niet over te praten want ik heb geen kwaaltjes, behalve moe, waardoor ik niet weet hoe het me de kleine gaat. Als alle testen positief zijn en je GEEN bloedverlies hebt gehad hoe zeker is het dan eigenlijk dat het goed gaat? Ik ben er zo onzeker mee en wil het goed doen.
Welkom op het forum en gefeliciteerd! 100% zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar het gaat gelukkig heel veel vaker wel dan niet goed.
Welkom! Ik had bij de eerste in het begin ook weinig kwaaltjes, kwam pas later. Hoeft dus niets te betekenen!
Welkom! Ik had ook maar 1 zwangerschapskwaal en dat was moe zijn. Maar je bent 9 weken zwanger, wanneer heb je je eerste afspraak voor een echo?