Hallo Allemaal Ik kwam mij ook even voorstellen.... Ik ben Marsja 25 en verzorgende van beroep. Sinds begin december vorig jaar al aan t wachten en oefenen Maar nu was het ineens zover.... Wij weten sinds gisteren dat we 5 weken zwanger zijn! Dus nu even aan t rondneuzen voor informatie want het is ons eerzste kindje dus alles is nieuw.... Groetjes Marsja en Jimmy
Hi Marsja,welkom! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet van jullie kleine wonde! Liefs Dais.. -x-
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Van harte met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hoi Marsja, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom op deze site! Geniet ervan! Groetjes, Men
Iedereen bedankt voor alle felicitaties Helaas heeft het niet zo mogen zijn en heb ik gisteren een miskraam gehad. Maar de volgende keer weet ik jullie zeker weer te vinden!
Wat erg zeg dat het niet heeft mogen zijn. Ik wens je veel sterkte met dit verlies, want ja, het is niet niks, om je eerste kindje te verliezen, ook al was die nog niet zo oud. Sterkte meid.