Hallo dames, Even voorstellen ben lorraine en mama van 2kindjes en momenteel 15weken zwanger van de 3e..Ben een trotse thuisblijvende moeder van een knappe engelenzoon die in 2010 stierf tijdens de bevalling na een zwangerschapsduur van 41,3wk..Geheel onverwacht..En kort daarop weer zwanger van een super knappe meid die inmiddels 4jaar is..Na heel wat emotionele en heftige jaren hebben wij toch besloten weer voor een derde kindje te gaan(nooit verwacht).En wij genieten volop van deze zwangerschap.Vind het leuk en fijn om zo met van alles mee te lezen en te kunnen delen..wens alle dames die zwanger zijn een hele fijne zwangerschap toe en veel suc6 voor alle dames die daarmee bezig zijn
Hi Lorrie, Welkom! Wat heftig en verdrietig, maar ook mooi. Mag ik vragen hoe het kon gebeuren? Gewoon zeggen als je dat liever niet doet, begrijp ik ook. Ben blij dat je weer geniet! Liefs
Hallo citygirl1985 , Ja hoor dat mag je zeker vragen,mijn zoontje had amper nog vruchtwater,dat restje wat er nog zat was meconium.Mijn bevalling ging super snel anderhalf uur in het totaal wee op wee(was in het ziekenhuis onder begeleiding van de vk).Naast het flinke bloedverlies en heftige weeenstorm vond ze het niet nodig hulp te halen,ook niet op mijn aandringen.Tot dat er plots geen hartactie meer was,binnen een seconde stonden er 4artsen aan mijn bed en moest persen terwijl ik geen persweeen had.Daar was mijn manneke dan zo perfect zo mooi en helemaal af maar geen gehuil,met spoed moest hij mee en werd gereanimeerd maar dat mocht niet meer baten helaas.Obductie laat zien dat mijn placenta gedeeltelijk gescheurd was door de heftige weeen en dus geen zuurstof genoeg was.Dus dat is ook de doodsoorzaak hij is gestikt door zuurstof tekort.Was er eerder ingegrepen was het heel anders gelopen.Dus idd ontzettend verdrietig en emotioneel en nog.Maar ben heel erg dankbaar voor onze mooie dochter die kort daarop volgde en nu de 3e spruit.zo dat was even een heel verhaal sorry daarvoor