Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Fimaro, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    #1 Fimaro, 25 jan 2016
    Laatst bewerkt: 25 jan 2016
    Ik ben Fimaro. Wij gaan voor ons eerste kindje al zijn we niet piepjong meer. Het leven is gelopen zoals het gelopen is, en het duurde even voor we elkaar gevonden hadden. Maar dat is gebeurd en we willen onze bijzondere liefde graag bekronen met een kindje.

We hebben ons er bij neergelegd dat het ons wellicht niet meer gegeven is en hebben besloten daarom niet meer het onderste uit de medische kan te willen halen. We laten de natuur haar beloop en als het ons gegeven is, zullen we zielsgelukkig zijn en als het niet het geval is, accepteren we dat en gaan we samen verder.

Ondanks dat ik niet meer de jongste ben, ben ik toch nieuw in de wereld van NOD, ovulatie, innesteling, innestelingsbloeding etc etc. Ik heb dus ook nooit mijn cycli bijgehouden. En ja daar ga ik nu toch maar wel eens mee beginnen. Lijkt me toch handig te weten.... Maar ik leer hier dus vooral ook veel door met jullie mee te lezen en bij voorbaat al dank daarvoor !!

O ja, en ik ben slecht in "kort"... sorry dus voor de lap tekst :D

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Welkom hier!

Al die termen en dingen ben je zo bijgeleerd, in het begin wist ik er ook niks van!
    Veel succes en hoop dat jullie wens in vervulling mag gaan!
    Ben trouwens wel benieuwd hoe oud je dan bent! 😊

3. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik word over een maandje 40 *bloos*. Het was geen bewuste keuze om zo lang te wachten met proberen, eveneens ben ik (in mijn hoofd) niet druk bezig geweest om jong moeder te worden. Het leven is gewoon zo gelopen. Beetje moeilijk om onder woorden te brengen... maar vandaar ook dat we nu gewoon kijken of het ons nog gegeven is. Als het niet zo is, dan is dat ook de consequentie van "laat" zijn. Dat realiseer ik me wel echt heel goed en daar heb ik de afgelopen maanden ook veel over nagedacht en veel over gepraat met mijn partner. Gelukkig zitten we er beiden zo in.

4. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Joh meid er zijn toch zat dames die op hun 40e een kindje krijgen! Niks om voor te blozen! Ik heb ook bewust gewacht tot ik mijn leven op orde had en mijn grote liefde had gevonden! (Ben nu 33)
    Hoop voor jullie dat het snel raak is!

5. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Wodjeka. Die reactie doet me goed. Ik weet namelijk best dat het voor sommigen ook controversieel is. Ik hoop ook dat het toch nog mag lukken en ik wens jou een heel fijn restant van je zwangerschap. Je bent al een eind onderweg zeg. Wauw ! Ook zeer spannend.

6. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Dankjewel! Het is zeker spannend zo een eerste hummel! We kunnen bijna niet meer wachten hahaha!

Er zijn trouwens op dit forum ook groepjes en clubjes voor dames die, net als jij, wat later aan kindjes beginnen. Misschien is dat wel heel leuk voor je!

7. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat denk ik ook. Ik had al wat gevonden. Maar die thread heeft -tig pagina's. LOL. Zullen er zeker meer als ik zijn dan ;) haha. Ik ga me daar eens in verdiepen de komende tijd en zien of ik daar kan inhaken. Dank voor de tip :)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum. :)

9. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Welkom en hopelijk mag je binnenkort een knaltest in je handen houden.
    Hier ook een oudere mama, laatste kindje vorig jaar gekregen in januari en in maart 40 geworden.

10. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo welkom op het forum ik hoop dat het jullie gegund is en dat je snel een positieve test in handen mag hebben.

Deel Deze Pagina