Een voorzichtige hallo...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door pizza, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pizza

pizza Nieuw lid

7 mei 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 32 jaar en moeder van 2 kinderen, beiden prematuur geboren, maar nu gezond!
    Ik geloof dat ik weer zwanger ben, na 2 positieve testen.
    Totaal ongepland en onverwacht...ik ben aan de ene kant blij en dankbaar, maar tegelijkertijd ook doodsbang.
    Ik kom graag in contact met vrouwen die ook meerdere prematuren hebben en weer zwanger zijn geworden.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hoi,
    Allereerst welkom.En gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier een ervaren prematurenmama.Ik kreeg er 7.De op 1 na jongste is geboren met ruim 28 weken,de andere kindjes allemaal tussen de 24 en 26 weken.De jongste ligt nu nog in het ziekenhuis,doet het heel goed en mag hoogstwaarschijnlijk morgen naar huis.Zij is geboren met 24 weken en 2 dagen. (Zij was overigens een complete verrassing na een sterilisatie,en we kwamen er pas met 19 weken achter,5 weken later is ze geboren)
    Helaas hebben we van 3 kindjes afscheid moeten nemen na een paar weken.
    Tussendoor 10 miskramen gehad tussen de 6 en 15 weken.
    Dus nu na ruim 10 jaar,hopen wij uit de achtbaan te kunnen stappen en ons leven samen met onze kindjes te kunnen beginnen.Als je nog vragen hebt,stel ze gerust.

3. pizza

pizza Nieuw lid

7 mei 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, wat hebben jullie al veel meegemaakt! Wat is de reden van de vroeggeboortes en miskramen?
    Hier 2 miskramen en bij de oudste vanaf 23 weken zkh opname. Geboren met 34 weken. Bij de jongste vanaf 13 weken niets meer mogen doen, bij 24 +3 zkh opname en 3 weken later was ze er.
    Nu zwanger door spiraaltje heen.
    Hoe heb jij je zwangerschappen ervaren? Bij ons overheerst angst voor wederom een vervelende tijd. Vooral omdat we nu 2 kinderen hebben.

Deel Deze Pagina