Hoi Allemaal, Ik ben Nixter, uiteraard niet mijn echte naam, maar ivm privacy, (voorlopig) maar gewoon Nixter Ik ben 26 jaar, getrouwd met een hele lieve man. Enkele maanden geleden hebben we besloten voor een kindje 'te gaan'. Deze beslissing is niet vanzelf gegaan, tot 2 jaar geleden is mij door artsen voorgehouden dat het krijgen van een kindje een verkeerde keuze was, dat ik dat niet moest doen. De afgelopen 2 jaar heb ik gelukkig artsen (vrouwelijke) getroffen die mij vertelden dat zwanger zijn óók voor mij mogelijk is, maar dat ik goed begeleid moet worden. Ik heb een chronische aandoening, waardoor ik o.a. nu al BI heb. (ik ben nog niet zwanger) Zwanger zijn en bevallen levert enige risico's op, voor mij... In principe loopt het kindje geen extra risico's. Daarom hebben we uiteindelijk gekozen om het wel te proberen. We zijn nu enkele maanden bezig. Tot nu toe zonder resultaat. Ik heb, voor mijn spiraal altijd een erg onregelmatige cyclus gehad, nu, na mijn spiraal, ik hij een stuk regelmatiger, maar ik kan er de klok nog niet op gelijk zetten. Verder vermoed ik dat ik heel misschien wel last van endometriose heb, ik heb dit bij mijn vorige huisarts wel eens aangegeven, maar die wilde het niet onderzoeken. Ik wacht nu nog even een paar maanden af en geef het dan eventueel weer opnieuw aan bij mijn huidige huisarts. Vragen staat vrij