zenuwachtig

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door stefaniedecoste, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefaniedecoste

8 jul 2016
    6
    3
    3
    Vrouw
    Dag Iedereen,
    ik ben op dit forum gekomen omdat ik momenteel zo zenuwachtig ben, vanmiddag weet ik wat er met mee aan de hand is. Ik hoop nog steeds op een zwangerschap.
    De eerste dag van mijn laatste maandstonden was 29 april. Sinds dien heb ik geen maandstonden meer. Mijn man en ik waren blij maar dan bleven de testen negatief zijn. Ik ben twee weken geleden naar mijn huisarts geweest, ging er heel licht over maar heeft toch bloed getrokken. Ook de bloedtest was negatief. Hij zei me twee weken af te wachten, maandag heb ik hem terug gebeld dat er nog steeds niet was en heeft hij me hormonen voorgeschreven. Mijn man vond dat de huisarts hier heel licht over gaat. Gisteren was ik met mijn moeder hierover aan het praten en blijkbaar had ze met de zwangerschap van mijn broer ongeveer hetzelfde. Ik heb dan toch het besluit genomen om naar een gynaecoloog te gaan. die kan ik deze middag al bezoeken. toch hoop ik nog op goed nieuws, of is deze hoop maar klein?
    Vele groetjes van mij

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hey meis, welkom!

Je kunt het denk ik beter vragen onder het kopje ' zwanger worden ', denk dat je daar meer reacties krijgt :)

Belangrijke vragen zijn wel: hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? Ben je sindsdien wel regelmatig ongesteld?

Bij negatieve testen en negatieve bloedtest is de kans volgens mij vrijwel nihil dat je zwanger bent helaas...

Wat zei je gynaecoloog?

3. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom! Ik schat de kans heel klein, maar gezien de situatie van je moeder destijds, wie weet.. Hoe is het gegaan?

5. stefaniedecoste

8 jul 2016
    6
    3
    3
    Vrouw
    Ik was in september gestopt met de vaginale ring en was steeds regelmatig. De gynaecoloog heeft een echo gedaan en ik doe geen eisprong meer. ben nu aan een hormonenkuur begonnen. hopelijk komt het terug op gang.

Deel Deze Pagina