Hallo allemaal Ik heb van de week al 1 x een onderwerp gestart maar ik wil me nog even voorstellen Ik ben een meisje van 21 jaar en heb afgelopen maandag helaas met 3 maanden zwangerschap een miskraam gehad, En ik zocht eigenlijk dus gewoon een plekje waar ik erover kan praten met mensen die zoiets ook gehad hebben, want veel mensen in mijn omgeving denken er makkelijk over dus daar kan ik niet zo mee praten helaas,
misschien helpt je om deze redenering te horen: je kindje heeft zelf besloten dat het niet gezond was om geboren te worden. hij/zij zelf wilde en kon het niet. voor jou is het natuurlijk supervervelend. een hele dikke knuffel
hoi astrid ja ergens in mijn hoofd weet ik het ook wel maar mijn hart wil het nog niet weten dat is het moeilijke.....
Welkom op het forum. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in de komende tijd. Hopelijk kun je hier op het forum je ei kwijt, en kun je je gevoelens delen met anderen die hetzelfde hebben meegemaakt.
welkom hier veel sterkte met je verlies, logisch dat je er niet zomaar over heen bent, 3 maand is al aardig lang en het is een verlies. neem rustig de tijd om dit te verwerken. genoeg mensen hier die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten om er over te praten!