hallo allemaal ik heb net even rondgesnuffeld op dit forum en heb me daar al tijdje mee kunnen vermaken.. het ziet er erg gezellig uit en er staat veel boeiende informatie op waar ik wel wat mee kan.. vandaar dat ik me heb aangemeld hoop hier leuke mensen te leren kennen en handige tips te krijgen of geven + ervaringen uitwisselen.. ik zal me even voorstellen ik ben lucia 20 jaar jong nog.. en ondertussen alweer 24 weekjes zwanger.. ik woon samen met mijn vriend al een tijdje in den haag en werk fulltime bij een kinderdagopvang.. waar ik het echt super naar mijn zin heb! tot nu toe mag ik niet klagen over mijn zwangerschap ik heb echt nog nergens last van gehad niet misselijk niks alleen de laatste tijd wat sneller moe wat wel logisch is.. verder kijken we echt zo naar alles uit.. deze week hebben we het kinderkamertje afgemaakt en super om daar in te staan dan kan je al helemaaal niet meer wachten.. alle echo's zijn ook goed gegaan alles ziet er goed uit.. ook voel ik het kindje nou aardig schoppen steeds wat harder en ook meer op de dag.. mijn vriend heeft het van de week ook voor het eerst kunnen voelen.. nog is het een wonder dat er zo'n levent wezentje in je buik uiteindelijk op gaat groeien als een mens..! nou ik denk dat ik voor nu wel genoeg verteld heb als er iemand een vraag heeft just askk.. groetjes lucia
Hoi Lucia welkom hier en nog gefeliciteerd met jullie wondertje. Ja fantastisch toch dat zoiets in jouw buik groeit.. iets van jullie saampjes. Geniet lekker (verder) van je zwangerschap en veel lees en klets plezier hier!
Hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly