Ff voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Cyd, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hoi iedereen!

Ik ben een 26 jarige vrouw met een sterke kinderwens (zoals iedereen hier waarschijnlijk ;) )
    25 juni hadden we een positieve test in handen! En joepie, van de eerste keer raak! Leuk, die roze wolk, tot je er plots hard van gegooid wordt... twee weken later verloor ik plots wat bloed, niet veel maar toch. Snel een echo laten maken en alles zag er goed uit voor een beginnende zwangerschap, maar er was nog geen vruchtje te zien. Volkomen normaal in dat stadium. De week erna op controle geweest (zou dan bijna 7 weken zijn), maar nog steeds geen vruchtje... 19 juli viel het definitieve verdict: het was een lege vruchtzak. Dezelfde dag nog pillen genomen en al snel verloor ik het vruchtje en enkele stolsels. Het bloedverlies viel goed mee, maar nu, 10 dagen later, is het nog steeds niet gestopt. Het is nooit echt veel en eigenlijk nooit in mijn maandverband, maar bij het afvegen is er wel rood slijm (sorry, klinkt wel wat vies...). Vanavond op controle om te kijken of alles schoon is. Ik hoop het zo, maar ik vrees ervoor. Ik zou dit hoofdstuk zo snel mogelijk willen afsluiten en er opnieuw voor gaan, dus ik hoop dat het niet te lang blijft aanslepen:(

Hopelijk is mijn volgende bericht met positief nieuws!

2. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

3. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Toch ff laten weten dat ik goed nieuws gekregen heb! Alles ziet er schoon uit en ze wist zelfs te vertellen dat ik dit weekend of begin volgende week al opnieuw een eisprong zou hebben! Wel vervelend dat ik nog steeds wat bloed, maar dat zou volgens de gynae helemaal niet erg zijn, zou binnen enkele dagen moeten stoppen. Ondanks het positieve nieuws, blijf ik toch nog altijd een beetje met een onzeker gevoel achter. Zal wel tussen mijn oren zitten :)

Deel Deze Pagina