Goedenavond, Ik zal mij even voorstellen, ik ben een jonge meid van 25 met (zoals iedereen hier) een kinderwens! Een vaste relatie, die al een aantal jaar duurt, een eigen huis samen en het goed voor elkaar te hebben samen brengt ons bij de volgende stap, zwanger worden & kinderen. We hebben het er goed over gehad en gepraat en vorige week is de pilstrip dan ook de deur uitgegaan. Dus het is allemaal nog erg vroeg en helaas nog niks 'aan de gang'. De pil gebruikte ik al 10 jaar, dus ik denk dat het helaas wel een tijdje nodig heeft voordat alles weer op orde is. Maar ik vond het wel handig en fijn om mij hier alvast aan te melden, ondanks dat ik nog niet zwanger ben maar wel deze wens heel erg heb en nu probeer zwanger te worden. Door geen gebruik meer te maken van de pil. Wat mij wel naar maakte, Vanavond, had ik wat last van mijn buik & rommelt het in mijn buik, (nu nog steeds) en had ik bij het plassen wat licht bloed verlies, heel licht rood van kleur. Dit vond ik zelf wel even vreemd. Of is dit opzich niet zo heel vreemd? Liefs,
Welkom! Ik zat ook al meer dan 10 jaar aan de pil en het was meteen de eerste maand zonder raak, dus het kan zeker Het bloedverlies kan te maken hebben met het stoppen van de pil, daar had ik zelf ook last van, alsof je een klein beetje ongesteld bent.
Hallo Zsagom, Bedankt voor je berichtje en mijn excuus voor mijn late reactie. Helaas zit ik nu na mijn verleden menstruatie waar ik over sprak, het bloedverlies in mijn 2e menstruatie. Nu had ik ook niet verwacht, dat het direct zo mocht zijn. Natuurlijk wel gehoopt.. maar helaas. Wel had ik veel klachten met mijn lichaam, wat voor mij leek alsof... Maar vaak wil je ook dingen geloven, denk ik. Geloven dat het zover is. Geloven dat je zwanger bent.. En zag ik erg op tegen deze week, maar keek ik er ook naar uit. Hopend dat de menstruatie uit zou blijven.. En een test positief zal zijn. Hierna nieuwe ronde, nieuwe kansen toch! Wat fijn dat het bij jou wel zo snel mocht gebeuren. Ik denk dat jij inmiddels bent bevallen? Na 41 weken zwanger te zijn geweest, aan je onderschrift te zien. Van harte gefeliciteerd!