Hallo, Ik ben nieuw hier op de Forum. Ik wou mij even voorstellen... Mijn man en ik zijn al een tijdtje bezig om zwanger te worden want op een normale manier lukt het niet...dus aan de hormonen. Maar nu was ik over tijd en ja heb een test gedaan en HOERA..Ik ben zwanger! Wij zijn nog heel verzichtig en hebben nog niemand verteld..(ik alleen jullie nu hihih..dus niet door vertellen he'..) Ik heb een jaar geleden een miskraam gehad en dat was zo erg dat wij een jaar niet meer wouden zwanger worden..Ik was zo verdrietig! Maar nu ben ik erg bang..ik heb wat rug pijn en een gevoelige buik..dus ik hoop zo dat alles goed gaat! Heeft ook anderen hier die syntomen? Is dat normaal? Nou ik hoop om veel vrienden te maken hier! Groetjes
Hallo en welkom! Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang dus kan je niet echt wegwijs maken Wat leuk dat wij de eerste zijn met wie je het nieuws wilt delen, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag gaan! Groetjes Delilah
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat het goed mag gaan. Liefs wolly