...maar hopelijk over ongeveer een jaar wel! Ik ben Marit, 24 jaar oud, en ik woon sinds bijna 5 jaar samen met mijn vriend, met wie ik volgend jaar 10 jaar samen ben. We hebben het al een tijdje over kinderen, maar omdat we allebei nog studeren hebben we besloten om te wachten tot volgend jaar zomer. (ik ben dan als het goed is klaar, mijn vriend moet dan nog 1 jaar). De kriebels zijn er natuurlijk wel, dus ik lees al heel veel. Wat zal ik straks goed voorbereid zijn! Ik ben hier terecht gekomen via Geertje (van Fienne en Sam), en ik ben de fotografe waar ze over geschreven heeft. Ik heb altijd gezegd dat ik goed wilde kunnen fotograferen voordat ik kinderen had. Sinds anderhalf jaar heb ik een 'professionele' camera, en doe ik zo nu en dan opdrachten. Ik weet niet of ik de link naar mijn site hier mag plaatsen, dus stuur maar even een PB als je een kijkje wilt nemen, haha! Nog een maand of acht, en dan kan ik hopelijk ook écht mee gaan praten! Tot die tijd heb ik hier nog heel veel te lezen....! Zo, dat was het wel zo'n beetje. Veel liefs, Marit
Hé. Geertje (nu al betrapt dus...) Ik neem aan dat wat je hier van mij leest onder ons blijft? (en andersom ook natuurlijk) Liefs, Marit
OK, je hebt me door, haha! (Martijn weet hier ook niets van, vandaar... Ik ben er drukker mee dan hij weet, haha!)