Even voorstellen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door TantePollewop89, 17 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePollewop89

TantePollewop89 Actief lid

17 feb 2017
    324
    143
    43
    Hallo allemaal.

Ik ben ^TantePollewop89^. Mijn vriend en ik willen binnenkort gaan beginnen aan een poging onze kinderwens te vervullen.
    Echter heb ik 7 jaar geleden pcos ontdekt en was het destijds heel zwaar met alle klachten die ik daarvan had. Veel stress en ongezonde leefstijl. Wat kilo te zwaar. Inmiddels erg gelukkig, stressvrij en 15 kilo lichter en praktisch klachtenvrij van de pcos. Zelfs een regelmatige cyclus terug gekregen van om en om 29 of 32 dagen. Toch om een beetje zelfonderzoek te doen voor we eraan beginnen (en we wellicht niet meteen de medische molen in hoeven) ben ik sinds deze maand van plan een paar maanden mijn temperatuur bij te houden en ovulatietesten te doen. Deze maand net voorbij de vruchtbare periode en joepie meteen de eerste maand een eitje gevonden zowel op de test en aan mijn temperatuur. Nu al zo blij mee dat mijn lichaam me niet compleet in de steek laat.

Dit is even in een notendop mijn verhaal.
    Ik lees graag mee voor informatie etcetera.
    Zal wellicht nog niet zoveel plaatsen omdat we nog niet officieel gestart zijn met zwanger worden. (Willen vanaf deze zomer er voor gaan)
    Vragen stellen mag natuurlijk altijd.
    Hoop binnen de paar maanden toch actief mee te praten hier.

Lieve groetjes TantePollewop89 ;)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en alvast succes gewenst! Fijn dat je een eitje hebt kunnen vinden, lijkt me een hele geruststelling. :)

3. TantePollewop89

TantePollewop89 Actief lid

17 feb 2017
    324
    143
    43
    Dankjewel!

Is inderdaad een hele grote geruststelling.
    Hoop de aankomende 2 maanden ook.
    Dan weten we zeker dat we het eerst op eigen kracht gaan proberen.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop met je mee!

Deel Deze Pagina