Ik lees al geruime tijd (lees; bijna mijn hele zwangerschap) hier mee en heb er inmiddels erg veel aan gehad. Echt super forum Ik ben Mathilde, 26 en kom uit Rotterdam. Op 9 oktober ben ik bevallen van ons eerste kindje, Kaylee. Ze was iets dysmatuur; ze was 48 cm en haar gewicht was 2410 gr dus heeft ze 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht toen mee naar huis. Ik geef volledige borstvoeding en dit ging vanaf het begin al super! Ik hoop nog lang plezier van dit forum te hebben; de drempel is iets lager om hier te kijken/lezen voordat je direct (schoon)moeder/arts etc gaat bellen met een vraag Groetjes, Mathilde
Ze groeit vreselijk hard! Vrijdag zijn we voor het eerst op het cb geweest en mevrouw weegt 3535kg en is nu 52 cm lang! (laagste gewicht was trouwens 2285 op de derde dag dus ze is 1250 gr aangekomen in een maand) Ik had alleen wel een vraag aan de lactatiekundige hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=69468 Maar als iemand hier misschien iets over weet hoor ik het erg graag.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Nog gefeliciteerd met de geboortje van je dochtertje. Liefs Hummel.