Ik kom me hier eventjes voorstellen omdat ik binnenkort kom meeschrijven, of in ieder geval meelezen. Mijn man en ik zijn al ruim 2 jaar aan het proberen in verwachting te raken. 2x gelukt, maar het ging snel mis en werd een miskraam. Inmiddels al een tijdje bekend in het ziekenhuis, maar er wordt een afwachtend beleid gevolgd, omdat sperma en cyclus in orde zijn. HCG was goed. Alleen een schildklier probleem, waar ik nu een half jaar medicijnen voor gebruik. Volgende week hebben we weer een gesprek in het ziekenhuis en we hopen heeeeel erg hard dat we dan een behandelplan gaan maken. We zijn het vertrouwen in het zelf proberen zo onderhand kwijt en hopen erg dat de artsen ons willen gaan helpen met een behandeling. Ik vind het allemaal wel erg spannend en hoop hier wat informatie te vinden en af en toe te kunnen vragen of spuien.
Hopelijk kun je wat antwoorden op je vragen vinden op het forum. Hebben ze nog niet gezegd wat het doel is van jullie gesprek volgende week? Ik hoop ook dat ze snel iets voor jullie kunnen betekenen! Sterkte!