Hysterscopie

Discussion in 'MMM clubs' started by MeFlower, Feb 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik heb via de zoekfunctie getracht info te vinden, en via google vind ik het zeker, maar graag zou ik ervaringen lezen, hoe zoiets in zijn werk gaat, als je een hysterscopie krijgt.
    Wat doen ze, is het pijnlijk.. van A to Z ..

wie wil het delen. ?

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ze gaan met een cameraatje via je schede naar binnen in je baarmoeder. Dan kijken ze of je geen poliepen hebt en of je eileiders op de goede plaats in je baarmoeder uitkomen.

Soms doen ze dit in combinatie met hsg, dan spoelen ze de eilieders door om te kijken of die doorgankelijk zijn. Geen idee of dat pijn doet...bij mij was het onder narcose omdat ze ook meteen een laparoscopie deden.

3. Druffia

Druffia Fanatiek lid

Nov 5, 2016
    1,298
    1,322
    113
    Heb het ook gehad. Bij mij was het inderdaad voor de controle van de baarmoeder.
    Gewoon zo ontspannen mogelijk gaan liggen en dan is het snel voorbij. Achteraf wat menstruatiegevoel...ik vond het echt niet veel voorstellen...ook kan je zelf meekijken op het scherm , was eigenlijk erg verwonderd hoe dit er allemaal uit ziet van binnen :p

Maar bij mij werd niks doorgespoeld of weggehaald hoor het was puur voor controle

4. MeFlower

Hoe zit het met de pijn, ik lees namelijk wel dat er dames ook echt pijn ervaren :(

5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,874
    7,938
    113
    Ik kreeg verdoving op die plek, ik denk dat dat standaard is. Ik weet niet hoe je de hsg hebt ervaren maar dat vond ik velen malen erger. Dit vond ik reuze meevallen

6. MeFlower

Ik heb nog niets gehad.. dus vandaar de vraag.

en verdoving daar moet ik eigenlijk niet aan denken... dan haak ik op voorhand af :$

7. MeFlower

iemand anders nog die haar ervaring delen wil ?:(

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,874
    7,938
    113
    Ik zag ook heel erg op tegen de hysterscopie, omdat ik een hele nare ervaring had met de hsg. Ik heb dat aangegeven en ik kreeg een roesje, deden ze helemaal niet moeilijk over. En dat was heel prettig. Ik zou daar gewoon om vragen, dan is het een makkie

Sterkte

9. MeFlower

dank je wel. Zal het meenemen in mn overweging. Moet er even over nadenken.

10. Druffia

Druffia Fanatiek lid

Nov 5, 2016
    1,298
    1,322
    113
    Is het alleen voor controle of gaan ze ook iets doen?
    Als het alleen voor het binnen kijken is....
    Je krijgt alleen voor korte duur soort van menstruatiekrampen.
    Ze waren eigenlijk maar 5 minuten "in" mij (nog niet eens 5 minuten)

11. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

Aug 9, 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb het ook gehad, vond het geen prettige ervaring doordat er een stukje van de wand werd weggeschraapt voor onderzoek, maar het duurde inderdaad niet lang en wel eens intressant om de binnenkant van je baarmoeder zo goed te zien. Daarna wat menstruatie achtige krampen. Succes!

Share This Page