Hallo ! Leuk forum! Erg nuttig ook! Gelijk maar even aangemeld want het is natuurlijk altijd leuk om steun te krijgen als je het geheim wilt houden voor de mensen uit je omgeving! Wij zitten net in de eerste ronde. Natuurlijk ontzettend spannend allemaal! Vanwege een onregelmatige cyclus zijn we al een jaar gestopt met de pil om te zien hoe het nu verloopt. Net zoals voor mijn pilgebruik is deze weer onregelmatig (29-37 dagen). Nu zit de cycles gemiddeld op 33 dagen dus dat houd ik dan ook maar aan voor mijn banner. Er zit niks anders op dan flink te oefenen! en aangezien we dat ook wel graag doen wachten we rustig af! Verder wens ik natuurlijk iedereen ontzettend veel succes toe! Groetjes!
welkom knorretje,en veel kletsplezier alvast! en veel succes met zwanger worden,dat het snel raak mag zijn groetjes mounia
welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.
eh... volgens mij kan ik mijn banner aanpassen... alleen is het streepje zo vaag Ik hou jullie op de hoogte!