Hallo allemaal, ik heb mij vrijdag aangemeld op deze website en zal mezelf hierbij even voorstellen. Ik ben 22 jaar, getrouwd, en mijn man en ik proberen nu voor het eerst zwanger te raken. Mijn laatste ongesteldheidsdag was 21-09 en ik heb een vrij lange en onregelmatige cyclus van 36-42 dagen. De laatste 2 keren was het 38 dagen. Als ik daar van uit ga, zou mijn nod op 29-10 zijn. We hebben op 10-10 voor het eerst onbeschermd seks gehad met als doel natuurlijk zwanger worden. Sinds 23-10 heb ik last van bloedverlies waar ik een beetje mijn twijfels over heb, want het is best vroeg voor mijn menstruatie (32 dagen). Ik wil in ieder geval op 29-10 een Kruidvat testje doen om het zeker te weten! Het is wel lastig dat ik door mijn lange onregelmatige cyclus niet echt weet wanneer ik mijn eisprong heb. Mijn lichaam is vreemd aan het doen sinds onze eerste poging en ik weet niet of dit tussen mijn oren zit of dat er echt iets aan het gebeuren is. Als iemand tips of adviezen heeft over het bepalen van mijn eisprong zodat ik snel zwanger kan worden, zijn die van harte welkom! Liefs,
Enige advies..... om de dag klussen en anders kun je altijd nog ovulatietestjes gaan gebruiken om te kijken waar dus je piek zit van je eisprong maar inmiddels meer nieuws? Succes!