Late eisprong of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hilary88, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilary88

Hilary88 Niet meer actief

Hallo meiden,

Op 20/10 heb ik verdrietig genoeg een miskraam gehad. Dinsdag 7/11 een zwangerschaps test gedaan om te kijken of HCG uit mijn systeem is. De test was helemaal wit. Net een ovu test gedaan en zie een heeel licht streepje en heb heel erg rekbaar slijm. Nou heb ik vandaag heel veel thee en water gedronken hebben, zou de ovu test daardoor lichter uit kunnen vallen?

Stel dat m’n eisprong er nog aan komt dan heb ik wel een erg lange cyclus, zeker gek omdat de VK op 25/10 op de echo zag dat mijn eitjes al groeide. Zou ik opnieuw pril zwanger kunnen zijn dat ik daardoor nu een licht streepje heb op ovu test? Of zou het toch een late eisprong zijn? We hebben het 30/10 - 03/11- 04/11 gezellig gemaakt.

Jammer genoeg geen zwangerschapstesten meer in huis.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Allereerst nog sterkte.

Een heel licht streepje zegt totaal niks over een in aantocht zijnde eisprong. Dat is gewoon een negatieve test. Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht streepje op kan reageren. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan heb je je LH-piek te pakken en vindt binnen 48 uur je eisprong plaats.
    De hoeveelheid drinken maakt daarbij niet zoveel uit. Immers, de meeste ovulatietesten kun je het beste in de middag doen en dan zou je dus voordien maar heel weinig mogen drinken? Dag in dag uit tot je ovulatietest positief is?

Rekbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen en zegt dus ook niks over de eisprong zelf.

Zou de komende dagen door blijven testen. Ovulatietesten knallen veelal uit het niks en hoeven absoluut niet op te lopen. LH schommelt namelijk.

Na een miskraam is overigens je cyclus vaak in de war helaas. Je kunt plots een veel langere cyclus krijgen.

Veel succes!

Hilary88 vindt dit leuk.
  3. Hilary88

Super bedankt voor je reactie. Je hebt me heel erg geholpen! We gaan het afwachten.

4. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zie mijn reactie in je vorige topic.

Heeft de verloskundige ook gekeken hoe groot je eitjes waren op 25-10
    Meestal springt een ei pas tussen de 20 tot 25mm

5. Hilary88

Nee helaas heeft ze dat niet opgemeten. Het is maar gewoon afwachten. Helaas voel ik mijn eitjes nooit springen..

Deel Deze Pagina