Nog eentje dan!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sixxam, 20 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sixxam

    sixxam Nieuw lid

    20 dec 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi meiden!

    Ik wil me even voorstellen.
    Ik ben een mama van 33 jaar oud, heb twee hele leuke jongens van 12 en 7 en sinds 3 jaar een onwijs lieve bonus dochter van 14.

    Aankomend jaar ga ik trouwen met de liefste man die ik me ooit kon wensen!
    Mijn vriend heeft jaren gemist van het leven van zijn dochter, zijn ex hield haar bij hem weg en hij heeft hier heel veel verdriet van gehad, maar sinds een jaar woont ze bij ons en mijn vriend en ik zijn dolgelukkig nu. We hebben een heerlijk gezin, mijn jongens en zijn dochter, samengesteld maar oh zo fijn!

    Ik wou altijd jong kinderen, en dat lukte! Ik was 21 van de oudste en 25 van de jongste, en jaren lang was het voor mij genoeg.
    Maar sinds een aantal maanden begint het gemis, ik zou zo graag een kindje samen met mijn vriend willen, 1 geboren uit alleen maar liefde, opgroeiend met een papa en mama samen in huis, iets wat ik mijn jongens nooit kon bieden, en voor mijn vriend die alle jaren met zijn dochter moest missen een soort “tweede kans”.

    Maar mijn vriend was bang en zei telkens dat hij het niet wou. Nu is hij opeens om! Jeej!! Hij ziet het helemaal zitten en we praten er dagelijks over, laten af en toe wat doorschemeren naar de andere kinderen, maar die vinden het niet erg interessant geloof ik [​IMG]

    Nu willen we eerst verhuizen en trouwen, de trouwdatum staat al gepland in juli, maar verhuizen word nog lastig aangezien we onze relatie begonnen met flink wat schulden en nu langzaamaan hieruit omhoog krabbelen. We kunnen dus niet zomaar de boel verkopen, moeten eerst sparen.

    Maar mijn hoofd is op hol! Ik heb al een naam, en ik struin alle online shops af naar leuke spulletjes, en ik wil het van de daken schreeuwen!! Alleen kan ik er met m’n vriendinnen niet over praten, want m’n beste vriendin zit in een traject met haar vriend omdat hij amper vruchtbaar is, en ik weet dat het haar immens veel verdriet gaat doen als ik eerder zwanger ben dan zij.

    Het liefste wil ik geen jaren meer wachten natuurlijk, aangezien ik 33 ben en mijn vriend 37 zijn we de jongste ook niet meer, wat grappig is want vroeger was ik altijd de jongste mama op het schoolplein [​IMG]

    Zijn er hier meer mama’s met geplande nakomelingetjes, of samengestelde gezinnen met toch nog een samen kindje?

    Xx Sixxam!
     
  2. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Welkom!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
     
  4. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

  5. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Welkom, wat een spannende tijd. Je kinderen zitten al in een heel andere fase en zullen een kleine vast interessanter vinden als het ook zo is en zichtbaar. Onder het mom eerst zien dan geloven hahaha
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom! ♡ en wat verdrietig dat je vriend zolang zijn dochter heeft moeten missen! Wat fijn dat ze nu bij jullie woont en je vriend volop tijd met haar kan doorbrengen! Ziet ze haar mama nog wel? En ik hoop dat jij en je vriend samen nog een kindje mogen krijgen. Was jouw vriend ook bang, voor nog een kindje, bang dat hetzelfde zou gebeuren, als zijn dochter? Dat hij dit kindje ook heel wat jaren niet zal zien? (Niet dat dat aan jou ligt! Of dat jij hem het kindje afpakt natuurlijk. Maar ik kan wel indenken dat iemand daar opnieuw bang voor is).
    Wat vervelend dat je er met niemand in je directe omgeving over kan kletsen, over zwanger raken. Hopelijk is je beste vriendin ook snel zwanger.
     

Deel Deze Pagina