Hallo allemaal, Ik ben Sewgirl en ben 23 jaar en sinds augustus getrouwd met de ( voor mij ) liefste man op aarde... Het is nog een beetje vroeg misschien om mij hier aan te melden, want mijn man en ik willen pas in 2009 a 2010 gaan proberen, maar ik hoop hier alvast veel info te verzamelen. De reden dat mijn man en ik pas over 2 jaar kunnen beginnen is dat ik zelf Diabetes heb ( type 2 ) en dat dat eerst goed op orde moet zijn willen we het erop wagen. En natuurlijk zijn we net pas getrouwd en ook zijn we net pas gaan samenwonen, dus eerst nog maar een beetje daarvan genieten en aan wennen.. Lieve groetjes, Sewgirl
hoi welkom hier . mijn schoonzusje heeft diabetes 1 . over 2 weken wordt hun kleine spruit geboren . wel 3 weekjes eerder maar voor de rest gaat alles super met haar en de baby . ze heeft eigenlijk nergens last van. nog gefeliciteerd met jullie huwelijk liefs janine
Hallo! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hoop dat jullie straks met een gerust hart kunnen beginnen. Veel succes met het geduld dat je nog even moet opbrengen. Want als je eenmaal de mamagevoelens hebt Ik en mijn vriend willen ook kinderen maar wij wachten omdat we volgend jaar eerst willen trouwen (8-8-2008). Maar wachten duurt veel te lang! Veel succes verder met info verzamelen! Groetjes Lonneke
Hoi allemaal, LOnnie dank je wel voor je lieve woorden, is echt inderdaad moeilijk als je iets heeeel graag wilt en het kan nog niet. Maar wel gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, geniet echt van de voorbereidingen hoor, die kwamen bij mij en mijn man pas laat, want mijn schoonmama was doodziek ( is nu gelukkig aan de betere hand dankzij een nieuwe lever ). Ze had nog maar 1 maand te leven, dus gelukkig is die lever op tijd gekomen en kon ze bij ons huwelijk zijn, wat heeft ze genoten die dag! Fantastisch, ma was wel doodmoe, maar dat is begrijpelijk.. Maar in ieder geval gefeliciteerd! Aan Manuelah, dank je voor je welkom en ook super bedankt met je felicitatie, het went zo snel he, het getrouwd zijn.. Gelukkig ben ik wel met de goeie getrouwd, want tot nu toe is er niet zoveel veranderd dan voor ons huwelijk. We zijn nog net zo verliefd...! Liefs, Sewgirl