Mommy to be in Amsterdam feb’18!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mommyjuly92, 29 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommyjuly92

Mommyjuly92 Nieuw lid

29 jul 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    Amsterdam
    Hii,
    Ik ben juul 25 jaar oud, en woon in Amsterdam samen met mijn vriend. Wij verwachten op 10 feb ons eerste kindje. Ik vind het allemaal super spannend! Ik ben de eerste van mijn vriendinnengroep dus ik heb het idee dat ik zelf het wiel aan het uitvinden ben! Ik hoop op dit forum wat leuke mama’s te ontmoeten die ook in het zelfde schuitje zitten! Ik ben nu 12 weken.
    Ik heb afgelopen 3 weken heel veel last van misselijkheid gehad. En natuurlijk de moeheid en soort verslagenheid die ineens over mij heen kwam. Ik ben altijd super fit, en nu kost een rondje in de albertheijn zelfs te veel energie! Haha grappig maar vermoeiend. Ik heb al een eerste echo gehad 2 weken geleden die helemaal Goed en mooi was. Nu ben ik zo zenuwachtig of het allemaal wel goed zit. Ik wil het liefst elke week even kijken. Heeft iemand ervaring met dit onzekere gevoel?
    Ik hoor graag van jullie!! Ook als er nog meer leuke mama’s to be in de buurt van Amsterdam zijn!
    Liefs, juul

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!

ik ben 4 februari uitgerekend!
    ik kom niet uit de buurt van Amsterdam. Maar je bent van harte welkom in ons zwangerschapsclubje. :)

Deel Deze Pagina