Drukke site Had ik al gezien Zal me even voorstellen Ben Linda en heb de eerste ronde uiu achter de rug Was even wat info aan het zoeken over pregnyl en zwangerschapstesten Het zou zo maar kunnen dat ik een van de weinige ben die bij de eerste ronde zwanger is Ben twee dagen over tijd en de test was positief Maar vroeg me af hoelang pregnyl nog van invloed is ivm hcg Volgens de info die ik gevonden heb zou het er nu niet meer toe moeten doen 17 dagen geleden geprikt met prenyl en vandaag een positieve test Zou het dan echt waar zijn Zit mn vriend nu in amerika voor zn werk Das balen zeg Gr Linda
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik heb geen antwoord op je vraag maar hoop dat je zwanger bent natuurlijk. Liefs wolly
Hallo allemaal Ik ben nog even op mn gemak aan t surfen over de site Maar als ik t zo mag geloven ben ik idd zwanger Durf nog niet al te blij te zijn Al vaker een positieve test gehad zonder prygnyl tte hebben gebruikt Maar toch weer ong na een dag of drie over tijd te zijn en positieve test T rotzooit zo in mn buik.........
Gefeliciteerd! Ik teste ook 17 dagen na de pregnyl positief, dit kon onmogelijk van de pregnyl zijn volgens de gyn! en zie mijn banner! dat was ook niet zo!
Hallo Nou vandaag toch maar t ziekenhuis gebeld En volgens hun is de zwangersschapstest 100% betrouwbaar en niet beinvloed door de pregnyl Hier zit geen hcg in maar lg oii Is meteen een afspraak gemaakt voor een echo, na de kerst Zo dat gaat rap zeg Ik zou dan nu 2,5 week zwanger zijn En dat na 1 keer hormonen en iui Had ik nooit verwacht Zijn al 2 jaar gewoon bezig Gr
hoi meid welkom op het forum.. maar ben je nou wel of niet zwanegr hihi ik begrijp het niet zo goed liefs xxx
K.... K........ :x Ben toch weer ong geworden Voor de zoveelste keer na een dag of 4/5 weer ong Wel zwanger geweest maar t blijft niet zitten Balen T zou ook te mooi zijn na 1 x met hormonen zwanger en t blijft ook nog zitten Zijn er meer vrouwen die dat hebben?\ Wel zwanger worden maar t niet vast houden (keer op keer) \ Gr