Hallo allemaal ik heb mij vandaag voor het eerst aangemeld op deze leuke site. Mijn naam is Shady (39) en ben op 14 nov 2007 getrouwd met Donnovan (35). Wij zijn ongeveer 6 maanden bezig omdat wij allebij zograag een kind willen. Groetjes Shady
hoi shady! ja ik had net al een berichtje van je gelezen! welkom op deze site, en ik hoop ook dat jullie wens binnenkort in vervulling mag komen. rachel
Welkomen veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo allemaal ,voor mij is het de eerste keer dat ik kennismaak met jullie forum! Ik ben Ingrid(41 jaar) ben al 20 jaar gehuwd met Ben 47 j hebben 2 kids 12j(dochter) en 10j(zoon). Sinds 2 jaar kriebelt het weer om aan een baby te beginnen! Ben 2 dagen overtijd en ben zenuwachtig of ik nu zwanger ben ja of nee! ga morgen testen! zo dat is het zo ongeveer! tot hoors
Hallo Ingrid Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes morgen met testen, ik duim voor je voor een posi test. Laat je het weten morgen? Liefs wolly
dank je, Wolly en ja ik laat weten als het gelukt is (ik hoop het zo) want die klok tikt en tikt en tikt!