Hallo iedereen, Even mijn verhaal vertellen Toen ik mij gister (18-05) een beetje down voelde door een aantal gebeurtenissen, ben ik uit verveling maar op het net gaan surfen. In de hoop dat dit mij een beetje zou afleiden. Ik belande op jullie site en las allerlei leuke verhalen over zwangerschappen. Het gevoel om zelf zwanger te worden werd hierdoor nog sterker. Mijn vriend en ik proberen het nu ongeveer 3maanden. Vorige maand dacht ik...... alle symptomen te hebben en was ook een week overtijd. Wij vol enthousiasme een test gaan halen en er al eigenlijks van uitgaan dat het nu alleen nog even een bevestiging zou zijn. Nou nee dus..... test was negatief. Dezelfde dag nog gebeld met de huisarts en op het moment dat ik daar naar toe wilde gaan...... ja hoor, ongesteld! He bah, wat een teleurstelling. Nu een maand verder, weer twee dagen overtijd. Ik kon het gister allemaal niet loslaten en was zo ontzettend nieuwsgierig en onzeker maar ook tegelijkertijd zo van, ach het zal toch wel niet. Hmm wat ga ik nu doen...., ben in de auto gestapt en heb twee van de goedkoopste testen gehaald (ook alvast een voor de volgende maand) De test gedaan ( met het gevoel dat ik er vast jaren over ga doen om zwanger te raken) blijkt ineens dat er twee streepjes staan. Ik begon spontaan te huilen, ben ik wel zwanger??? Effe checken hoor... beschrijving aandachtig door zitten lezen en de test nog een keer uitvoerig bekeken....(kijk ik dubbel of is het echt zo) En... JA hoor ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!! Groetjes Eva